اولین اهدا عضو سال ١٤٠٣ دانشگاه علوم پزشکی بیرجند / ذوالفقار بیتانه فرشته نجات شد


اولین اهدا عضو سال ١٤٠٣ دانشگاه علوم پزشکی بیرجند / ذوالفقار بیتانه فرشته نجات شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، دکتر مهیار محمدی فرد در این خصوص گفت: مرحوم ذوالفقار بیتانه که در بیمارستان شهید دکتر چمران فردوس بستری بود، با تایید مرگ مغزی وی از...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، دکتر مهیار محمدی فرد در این خصوص گفت: مرحوم ذوالفقار بیتانه که در بیمارستان شهید دکتر چمران فردوس بستری بود، با تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان و با سخاوت و بخشش خانواده مرحوم در اعلام رضایت به اهدای عضو، زنده یاد روز یکشنبه 12 فروردین ماه 1403 از این بیمارستان به بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان پیوند اعضا منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل جراحی اهدا عضو قرار گرفت. وی خاطر نشان کرد: کلیه های مرحوم جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدا و پیوند گردید. قرنیه های زنده یاد بیتانه نیز جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال و قسمتی از پوست شادروان جهت پیوند به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد. گفتنی است استاد ذوالفقار بیتانه از اساتید بنام عرصه موسیقی مقامی و آیینی کشور 62 ساله و ساکن فردوس بود. دکتر محمدی فرد از اهدای عضو به عنوان باقیات صالحات برای اهدا کننده و خانواده وی یاد کرد و در پیامی خطاب به خانواده بیتانه ضمن عرض تسلیت، ابراز همدردی و تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه تصریح کرد:

اکنون که اعضای مرحوم استاد ذوالفقار بیتانه ، جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده آنها هدیه داده است نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما می باشد. تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن مرحوم توسط شما، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خدواند متعال، سبب تداوم حیات این بزرگ مرد در وجود بیماران نیازمند پیوند خواهد بود. از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آرامش و آمرزش و برای شما خانواده بزرگوار صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.


اولین اهدا عضو سال ١٤٠٣ دانشگاه علوم پزشکی بیرجند / ذوالفقار بیتانه فرشته نجات شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاریخ افزایش 40 درصدری حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1403