یک گروه شکارچی متخلف در لرستان شناسایی شد


یک گروه شکارچی متخلف در لرستان شناسایی شد

به گزارش رکنا، علی سالاروند روز شنبه بیان کرد: در این راستا ۲ قبضه سلاح شکاری شامل یک قبضه گلوله زنی و یک قبضه ساچمه زنی به همراه ۳۲ عدد فشنگ مربوطه‌ و یک رشته قطار توسط گشت اجرایی یگان حفاظت...

به گزارش رکنا، علی سالاروند روز شنبه بیان کرد: در این راستا ۲ قبضه سلاح شکاری شامل یک قبضه گلوله زنی و یک قبضه ساچمه زنی به همراه ۳۲ عدد فشنگ مربوطه‌ و یک رشته قطار توسط گشت اجرایی یگان حفاظت این اداره کل کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه تخلف پرونده قضایی تشکیل و متخلفان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سالاروند با قدردانی از عملکرد محیط بانان در ایام نوروز، به افراد فرصت طلب و سود جو هشدار داد محیط بانان استان به طور شبانه‌ روزی در مناطق تحت مدیریت در حال پایش مناطق طبیعی هستند و در صورت مشاهده‌ هر گونه تخلف شکار و صید برابر قانون به طور قاطع با متخلفان برخورد خواهند کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: براساس آخرین جمع بندی، سال گذشته ۹۱۳ متخلف زیست محیطی در این استان دستگیر شده اند و ۸۹۸ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

سالاروند عنوان کرد: از مجموع ۸۹۸ پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل شده در استان تاکنون ۲۳۳ پرونده مختومه شده است و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

وی اظهار داشت: میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده ها ۱۷ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال بوده که تاکنون از این میزان سه میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال وصول شده است.


یک گروه شکارچی متخلف در لرستان شناسایی شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان