شعله‌های 839 آتش سوزی سال گذشته در سنندج مهار شد


شعله‌های 839 آتش سوزی سال گذشته در سنندج مهار شد

به گزارش رکنا، آزاد ظهماسبی روز یکشنبه در سنندج اظهار کرد: از مجموع عملیات‌های اطفای حریق ، ۱۰۱ مورد اماکن مسکونی، پنج مورد اماکن اداری، ۳۹ مورد اماکن تجاری، ۱۸ مورد اماکن صنعتی، ۱۱ انبار،...

به گزارش رکنا، آزاد ظهماسبی روز یکشنبه در سنندج اظهار کرد: از مجموع عملیات‌های اطفای حریق ، ۱۰۱ مورد اماکن مسکونی، پنج مورد اماکن اداری، ۳۹ مورد اماکن تجاری، ۱۸ مورد اماکن صنعتی، ۱۱ انبار، ۷۷خودرو، ۶۵ مورد ضایعات و زباله، ۱۸ مورد تاسیسات شهری، ۴۶۳ مورد فضای سبز، کشاورزی و مراتع و جنگل و ۲۹ مورد آتش‌سوزی مخروبه‌ها بوده است.

وی همچنین با اشاره به انجام ‌هزار و ۸۸ مورد عملیات حوادث طی سال گذشته، گفت: از این تعداد، ۴۶۲ مورد گرفتن حیوانات وحشی و موذی، ۱۶۲ مورد گرفتاری در آسانسور، ۶۸ مورد تصادف، ۱۰۹ مورد آبگرفتگی و سیلاب، ۱۲۰ مورد محبوس شدن در اماکن، ۱۲ مورد ریزش آوار، هشت مورد سقوط در چاه و ریزش چاه، ۷۹ مورد انفجار گاز، ۱۱ مورد سقوط از ارتفاع، ۱۵ مورد اقدام و یا تهدید به خودکشیو ۵۱ مورد سایر بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، با بیان اینکه در مجموع در حوادث مختلف ۱۳۲ نفر مجروح و ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: هشت نفر از فوتی‌ها در حوادث رانندگی، یک نفر غرق‌شدگی، سه نفر در آتش‌سوزی و هفت نفر مربوط به سایر حوادث بوده‌ است.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی یاد شده ۷۹ نفر در حوادث رانندگی، ۱۲ نفر در آتش‌سوزی‌ها و ۱۴ نفر در سایر حوادث دچار مجروحیت شده‌اند، گفت: همچنین ۵۷ نفر در حوادث ناشی از تصادفات، ۱۰ نفر آتش‌سوزی‌ها و ۳۲ نفر در سایر حوادث دچار مجروحیت شده اند.

طهماسبی در ادامه اظهار کرد: این سازمان با آموزش‌های درون و برون سازمانی به پرسنل و شهروندان اقدامات لازم را در بالا بردن سطح کیفی و کمی دانش و آگاهی مردم در پیشگیری از حوادث انجام می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا در مجموع ۱۸هزار و ۵۵۶ نفر در مدارس و پیش‌دبستانی‌ها، یک‌هزار و ۶۰ نفر در ادارات و ارگان‌های دولتی و ۴ نفر در شرکت‌های خصوصی زیرپوشش آموزش‌های برون سازمانی آتش‌نشانی شهرداری سنندج قرار گرفته‌اند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، اضافه کرد: در مجموع ۲۰هزار و ۵۳۸ نفر در قالب آموزش‌های درون و برون سازمانی آتش‌نشانی آموزش‌های مختلف را در سال گذشته فرا گرفته‌اند.

وی یادآور شد: ۱۲ هزار و ۸۹۰ مورد تماس واقعی از سوی شهروندان در بازه زمانی یاد شده با آتش‌نشانی انجام شده است.


شعله‌های 839 آتش سوزی سال گذشته در سنندج مهار شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان