پسری با کوالای کوچکش به خیریه کمک می کند!


پسری با کوالای کوچکش به خیریه کمک می کند!

وقتی نوبت به ایجاد تفاوت و تلاش برای نجات سیاره ما می رسد، محدودیت سنی وجود ندارد. و پسر کوچکی به نام اوون مثال خوبی است.

هنگامی که او در مورد آنچه در استرالیا اتفاق می افتد شنید، تصمیم گرفت به تیم های نجات کمک کند تا بتوانند به حیوانات آسیب دیده بیشتری کمک کنند. ایده ای که اوون کوچک مطرح کرد بسیار شیرین است، بنابراین فکر کردیم ارزش دارد که این داستان را پوشش دهیم.

پسری با کوالای کوچکش به خیریه کمک می کند!

از هرگونه ابتکار برای کمک به نجات حیات وحش استرالیا استقبال می‌شود، بنابراین مجله هنری دلگرم می‌خواهد درباره کارهایی که اوون کوچک همراه با خانواده‌اش برای کمک انجام می‌دهد به شما بگوید.

پسری با کوالای کوچکش به خیریه کمک می کند!

اوون کولی 6 ساله است و در ماساچوست زندگی می کند. زمانی که متوجه شد در استرالیا چه اتفاقی می افتد بسیار ناراحت شد. بعد از اینکه از مادرش پرسید که آیا حیوانات مجروح شده‌اند یا خیر، از جواب آنقدر ناراحت شد که به اتاقش رفت و بدون اینکه به کسی بگوید، یک کانگورو، یک دینگو و یک کوالا را زیر باران کشید. مادرش از او پرسید که آیا می‌خواهد به نوعی کمک کند، که او پاسخ داد: البته! آنها با هم به زیباترین ایده رسیدند...

پسری با کوالای کوچکش به خیریه کمک می کند!

اوون و مادرش شروع به ساختن کوالاهای کوچک از خاک کردند تا در ازای هر کمکی که دریافت می‌کنند، آن‌ها را بدهند.
سپس والدین او کمپین کوچکی را در شبکه های اجتماعی راه اندازی کردند. هدف جمع آوری کمک های مالی بود که بعداً به یک سازمان نجات حیات وحش واقع در نیو ساوت ولز استرالیا به نام Wildlife Rescue South Coast ارسال می شد.
استقبال مردم بسیار زیاد بود. سپس خانواده تصمیم گرفتند یک حساب کاربری در GoFundMe باز کنند، سایتی که به مردم کمک می‌کند تا در مقیاس بزرگ‌تری سرمایه جمع‌آوری کنند. Colleys به ازای هر اهدای 50 دلاری یک کوالای سفالی ارسال می کند و آنها قبلاً بیش از 50 مورد از این حیوانات کوچک را تحویل داده اند. این پسر جوان تاکنون بیش از 100000 دلار جمع آوری کرده است. ناگفته نماند که از همه دعوت به همکاری می شود.

پسری با کوالای کوچکش به خیریه کمک می کند!

وقتی اوون جوانتر بود، مدتی با خانواده اش در استرالیا زندگی کرد. اگرچه چیز زیادی به یاد نمی آورد، اما به داشتن ارتباط با این کشور افتخار می کند و دوست دارد در مقطعی به آنجا برگردد. در هر صورت، ایده ساخت کوالاهای خاکی کوچک برای او سخت نبود، زیرا او استرالیا را بسیار دوست دارد.
مادرش برایش طرحی درست کرد و او هم بلافاصله دست به کار شد. او برای بدن از گل نقره ای رنگ و برای گوش و صورت از خاک سیاه و سفید استفاده می کند. 3 تا 4 دقیقه طول می کشد تا یک حیوان با تمام جزئیات بسازد. پس از اتمام، مادر اوون آنها را به مدت 17 دقیقه می پزد.

پسری با کوالای کوچکش به خیریه کمک می کند!



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین