رودخانه دزفول جسد پسر 28 ساله را پس زد!


رودخانه دزفول جسد پسر 28 ساله را پس زد!

به گزارش رکنا، روح الله بهشتی فرد گفت: متاسفانه به رغم نصب تابلو و ایجاد موانع در نقاط غیرمجاز و همچنین پیش بینی هواشناسی درخصوص بارندگی شدید و افزایش دبی رودخانه دز، برخی شهروندان و گردشگران...

به گزارش رکنا، روح الله بهشتی فرد گفت: متاسفانه به رغم نصب تابلو و ایجاد موانع در نقاط غیرمجاز و همچنین پیش بینی هواشناسی درخصوص بارندگی شدید و افزایش دبی رودخانه دز، برخی شهروندان و گردشگران بدون توجه به هشدارهای در مکان‌های غیرمجاز شنا می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز شیرجه زدن یک مرد جوان اهل دزفول در قسمت سیمانی و خطرناک نزدیک سد تنظیمی علی کله در شرایطی که دبی رودخانه بیش از ۵۰۰ مترمکعب است، منجر به غرق شدن وی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: اکیپ‌های غواصی و نجات غریق آتش نشانی دزفول پس از اطلاع از وقوع این حادثه برای جستجوی فرد غرق شده به بوستان علی کله اعزام شدند.

وی افزود: عملیات جستجوی فرد غرق شده با تاریک شدن هوا متوقف شد ولی از فردا با وجود دبی بالای رودخانه دز ادامه خواهد یافت.

بهشتی فرد از شهروندان و گردشگران خواست هنگام مراجعه به بوستان‌های ساحلی نکات ایمنی را رعایت و از شنا در نقاط غیر مجاز خودداری کنند.

وی افزود: به رغم استقرار اکیپ‌های پیشگیری از غرق شدگی و نجات غریق در مسیر علی کله و بوستان‌های ساحلی ولی همچنان شاهد بی‌توجهی عده‌ای به هشدارها هستیم.


رودخانه دزفول جسد پسر 28 ساله را پس زد!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مسکو: اوکراین مفهوم انسانیت را مطلقاً درک نمی کند