لابی سنگین درویش برای فروش پرسپولیس


لابی سنگین درویش برای فروش پرسپولیس

آگهی عرضه عمومی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح روز گذشته منتشر شد و باید تا سوم اردیبهشت منتظر ماند تا ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مزایده گذاشته شود.

آگهی عرضه عمومی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح روز گذشته منتشر شد و باید تا سوم اردیبهشت منتظر ماند تا ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مزایده گذاشته شود. اما همان‌طور که پیش از این در خبر‌ها داشتیم بانک شهر به دنبال این است که ۴۶ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را برای خود کند و این موضوع بی‌ارتباط به طلب سنگین این بانک (نزدیک به سه میلیون دلار) از این باشگاه نیست. در همین راستا نیز با‌خبر شدیم رضا درویش تمایل زیادی دارد تا این بانک بیشترین سهام را در باشگاه پرسپولیس داشته باشد از این جهت که ارتباط خیلی خوبی با مدیرعامل این بانک داشته و با این اتفاق نیز او در سمت خود باقی خواهد ماند.

لابی سنگین درویش برای فروش پرسپولیس

هر‌چند اگر قرار باشد از بین بانک‌هایی چون بانک ملت و بانک شهر، دومی سهامدار اصلی باشگاه شود شاید اتفاق خوبی برای این باشگاه نباشد. از این جهت که این دو بانک به هیچ عنوان در هیچ شاخصه‌ای قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. بانک ملت از لحاظ شاخصه‌های مختلف جزء یکی دو بانک اول کشور است، در حالی که بانک شهر شاید جزء 20 بانک اول باشد. ناگفته نماند که بانک ملت تمایل چندانی برای خرید بیشترین سهام پرسپولیس را ندارد اما در این مورد شاید مجبور شود که این اقدام را انجام دهد. در حالی که در سوی دیگر بانک شهر به خاطر طلب‌های سنگینش از باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید مدتی سهامدار این باشگاه شده تا بتواند به شکلی طلبش را بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان