گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی دولت قبل بلاتکلیف است


گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی دولت قبل بلاتکلیف است

به گزارش رکنا از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی امروز( دوشنبه ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه تجارت در تذکری با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مجلس یازدهم ورود...

به گزارش رکنا از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی امروز( دوشنبه ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه تجارت در تذکری با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مجلس یازدهم ورود به مسأله حقوق‌های نجومی بوده است، اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در سال ۱۴۰۰ تصویب شد و گزارش آن سال گذشته با حداکثر رای اعضای هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی، نهایی شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درجریان بررسی لایحه تجارت در تذکری با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مجلس یازدهم ورود به مسأله حقوق‌های نجومی بوده است، اظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در سال ۱۴۰۰ تصویب شد و گزارش آن سال گذشته با حداکثر رای اعضای هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی، نهایی شد.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی افزود: اما با وجود اینکه این گزارش آمده است، کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات این گزارش را در دستور کار قرار نمی‌دهد تا در ادامه به صحن مجلس ارائه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه تا پایان مجلس یازدهم فرصت زیادی باقی نمانده است، از هیات رییسه درخواست داریم به کمیسیون برنامه و بودجه تذکر دهند تا این گزارش را پیش از پایان مجلس به صحن مجلس ارائه دهند تا تعیین تکلیف شود.


گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی دولت قبل بلاتکلیف است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز