بازداشت عاملان قتل پسر 19 ساله کرمانی / انگیزه قاتلان چه بود؟ + جزییات


بازداشت عاملان قتل پسر 19 ساله کرمانی / انگیزه قاتلان چه بود؟ + جزییات

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان ١٩ ساله در روستای باقرآباد کرمان خبرداد. سرهنگ مهدی پورامینایی، صبح دوشنبه به خبرنگاران...

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان ١٩ ساله در روستای باقرآباد کرمان خبرداد.

سرهنگ مهدی پورامینایی، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، بلافاصله مأموران پاسگاه این منطقه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافاتی با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد دو نفر از آنها با ضربات سلاح سرد دچار جراحت شدید شده و یکی از آنها در بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وارد عمل می‌شوند و در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی، با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل اختلافات شخصی و درگیری ناشی از عدم کنترل خشم بوده است گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


بازداشت عاملان قتل پسر 19 ساله کرمانی / انگیزه قاتلان چه بود؟ + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!