اردن کمک به اسرائیل را تایید کرد


اردن کمک به اسرائیل را تایید کرد

«أیمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن تایید کرد که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپاد‌های پرتاب‌شده توسط ایران علیه اسرائیل، به آنها کمک کرده است.

وزیر خارجه اردن تایید کرد که کشورش بامداد یکشنبه به رژیم اسرائیل کمک کرده است.

به گزارش فارس، بعد از اظهارات منتشرشده در رسانه‌های اردنی مبنی بر کمک این کشور به رژیم صهیونیستی در جریان پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، دیپلمات ارشد این کشور این مسئله را تایید کرد. «أیمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن شامگاه دوشنبه تایید کرد که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپاد‌های پرتاب‌شده توسط ایران علیه رژیم صهیونیستی، به اشغالگران کمک کرده است.

الصفدی در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» گفت: «هر چیزی که به آسمان ما وارد شود، حریم هوایی ما را نقض می‌کند، و معتقدیم خطری برای اردن محسوب می‌شود، ما هر کاری که در توانمان باشد برای پایان دادن به این تهدید انجام خواهیم داد و این همان کاری است که انجام دادیم». بر این اساس، وی درباره تنش بین رژیم صهیونیستی و ایران اظهار داشت: «آنچه رخ داد نشانه‌ای از بدتر شدن وضعیت خطرناک بود مگر اینکه با عامل این همه تنش که تجاوز اسرائیل به غزه و ادامه فقدان افق سیاسی است، مقابله کنیم».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از این مصاحبه، رئیس دستگاه دیپلماسی اردن اضافه کرد: «اولویت ما حفاظت از اردن و شهروندان اردنی است و هر کاری که می‌توانیم در برابر تشدید تنشی که برای همه مضر است، انجام می‌دهیم».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج