تدوام نتایج مثبت استفاده از سیمان نانویی در آزمایش‌های میدانی


تدوام نتایج مثبت استفاده از سیمان نانویی در آزمایش‌های میدانی

از سیمان حاوی گرافن در یک مرکز شستشوی چرخ خودروهای سنگین استفاده شده که بررسی‌ها نشان از عملکرد عالی این سیمان نانویی دارد.فرست گرافن (First Graphene) اعلام کرده که نتایج مثبت آزمایشات میدانی انجام شده روی سیمان پیشرفته گرافنی این شرکت، تداوم...

از سیمان حاوی گرافن در یک مرکز شستشوی چرخ خودروهای سنگین استفاده شده که بررسی‌ها نشان از عملکرد عالی این سیمان نانویی دارد.

فرست گرافن (First Graphene) اعلام کرده که نتایج مثبت آزمایشات میدانی انجام شده روی سیمان پیشرفته گرافنی این شرکت، تداوم دارد. سیمان پیشرفته گرافنی این شرکت که حاوی گرافن PureGRAPH است، در آزمایش‌های مختلف عملکرد عالی داشته است. براساس گزارش‌ها این سیمان بیش از ۲۰۰ روز در یک مرکز شستشوی چرخ در جنوب شرقی انگلستان به کار گرفته شده است.

این سیمان از استحکام و یکپارچگی قابل توجهی برخوردار بوده و عاری از هر گونه نقص، آسیب و خراب‌شدگی است که توسط دانشمندان و مهندسان این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است. طبق گفته مسئولان فرست گرافن، این پروژه یک محیط بهینه و چالش برانگیز برای آزمایش توان و نفوذپذیری سیمان تقویت شده باگرافن است.

این محصول در هر روز میزبان بیش از ۱۵۰ وسیله نقلیه سنگین بوده، سایش قابل توجه و خیس شدن توسط چرخ‌های شسته را تحمل می‌کند. همچنین این محصول در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار گرفته است.

نمونه‌هایی که از این محصول برای آزمایش گرفته شده نشان می‌دهد، محصول استفاده شده تحمل خوبی در برابر فشار دارد، این بدان معناست که این سیمان می‌تواند در طولانی مدت در یک محیط تهاجمی در دنیای واقعی استفاده شود.

فرست‌گرافن گفته است که نتایج مثبت در این آزمایش‌ها نشان می‌دهد که افزودنی گرافن در کاهش دی‌اکسید کربن انتشار یافته و عملکرد محصول نهایی موثر بوده است. در این پروژه شرکت Morgan Sindall Construction و Breedon Group به همراه دانشگاه منچستر مشارکت دارند و و دولت بریتانیا نیز از این پروژه پشتیبانی می‌کند.

این نتایج مثبت فرصت همکاری بیشتر در آینده میان این شرکت‌ها را فراهم می‌کند. شرکت فرست‌گرافن به دنبال پرداختن به مشکلات حوزه بتن و سیمان است که در این مسیر از افزودنی سیمان PureGRAPH® استفاده می‌کند. پیش از این، از طریق آزمایش‌هایی در قالب استانداردهای بین‌المللی که انجام شده، نشان داده است که استفاده از گرافن این شرکت، مقاومت فشاری را تا ۳۴ درصد و مقاومت کششی ملات سیمان را تا ۲۷ درصد افزایش می‌دهد.

No tags for this post.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی