باند 11 نفره قاچاق سوخت منهدم شد / لب مرز دستگیر شدند


باند 11 نفره قاچاق سوخت منهدم شد / لب مرز دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سردار حسن شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها...

به گزارش رکنا، سردار حسن شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها دریافت کرده و از فعالیت افردی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودرو‌های ورودی و خروجی از مرز ماهیرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه ۱۱ تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکر‌های حامل سوخت، مقدار ۲۸۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که بصورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شد، کشف کردند.

شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را ۱۱۰ میلیارد ریال بر آورد کردند، تصریح کرد: در این راستا ۱۱ متهم دستگیر شدند که به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


باند 11 نفره قاچاق سوخت منهدم شد / لب مرز دستگیر شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان