بازداشت مامور نمای تبریزی به دست ماموران پلیس واقعی


بازداشت مامور نمای تبریزی به دست ماموران پلیس واقعی

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد ، وی را تهدید و اقدام به...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد ، وی را تهدید و اقدام به اخاذی و سرقت کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پس از وصول پرونده و جمع آوری دلایل و مدارک فنی از صحنه جرم و مسیرهای منتهی به محل وقوع جرم نوع و شماره انتظامی خودرو استخراج و در تحقیقات نامحسوس مشخص شد مالک اصلی ، خودرو را به شخصی با هویت معلوم واگذار کرده است که دارای سابقه متعدد کیفری است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی مبالغ رد و بدل شده، دریافتند متهم شناسایی شده ، همان شخص است که مبالغ سرقت شده ، به حساب وی منتقل شده است ، که پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی ، محل اختفاء متهم شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه دستگیر شد .

سرهنگ " سلطانی" اظهار کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود که پس از مواجهه با قرائن موجود در پرونده ، در نهایت لب به اعتراف گشود و دیگر همدستانش را معرفی کرد و متعرف شد که در سطح شهر شب هنگام به عنوان مامور پلیس آگاهی ، سپاه و بسیج ، اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرده و در صورت مقاومت اشخاص ، آنها را با سلاح سرد تهدید و اقدام به زور گیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با بیان اینکه پرونده به مراجع قضایی ارسال و متهم با قرار قضایی متناسب روانه زندان شد، گفت : با توجه به شناسایی و دستگیری متهم اصلی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر همدستان وی و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.


بازداشت مامور نمای تبریزی به دست ماموران پلیس واقعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان