آماده پاسخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم


آماده پاسخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص میزان توانمندی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: آمادگی داریم به هرگونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.​

به گزارش تجارت‌نیوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش که صبح امروز به مناسبت روز ارتش در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران، بیان کرد: ۲۹ فروردین روز تولد ارتش انقلابی اسلامی کشورمان است و ما در این روز با نثار آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود، ادامه داد: ارتش در این ایام برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و گوشه‌هایی از اقتدار، توانمندی و خودکفایی را در قالب رونمایی‌ها و نمایشگاه‌ها به استحضار ملت عزیز ایران خواهیم گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه درباره آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح عنوان کرد: مهم‌ترین وجه تمایز نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح کشورهای دیگر در ولایتمداری است.

امیر حیدری با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیروهای مسلح نهادینه شده است، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان تأکید بر خودکفا بودن دارند که این امر با نگاه به ظرفیت‌های داخلی محقق شده است.

وی افزود: در ۲۳ رسته دفاعی نزاجا که چرخه دفاع کشور را از حیث دفاع زمینی تشکیل می‌دهد، ذره‌ای به بیگانگان محتاج نیستیم، بلکه کاملاً مستقل و خودکفا هستیم.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها توانستند روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور برسانند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص میزان توانمندی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: آمادگی داریم به هرگونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

منبع : فارس
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان