هتل ملیسا مشهد


هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد هتلی سه ستاره نزدیک به حرم رضوی با فاصله تقریبا ۵ دقیقه ای و نزدیک به بازار رضا مشهد می باشد . این هتل در ۵ طبقه و ۵۰ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل بسیار زیبا و با...

هتل ملیسا مشهد هتلی سه ستاره نزدیک به حرم رضوی با فاصله تقریبا ۵ دقیقه ای و نزدیک به بازار رضا مشهد می باشد . این هتل در ۵ طبقه و ۵۰ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل بسیار زیبا و با امکانات رفاهی مناسب و کادری کار آزموده و مجرب همواره میزبان مسافران و گردشگران شهر مقدس مشهد میباشد.

هتل ملیسا مشهد

اتاق و سوئیت

همه واحدهای اقامتی در این هتل دل‌باز و راحت هستند و با انتخاب این هتل اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. انواع اتاق‌های موجود در هتل ملیسا عبارت‌اند از اتاق دو تخته توئین و اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، آپارتمان یک‌خوابه پنج تخته. اتاق‌های موجود در هتل ملیسا مشهد دارای فضایی زیبا و دل‌نشینی هستند و برای تجربه سفری به‌یادماندنی گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

با توجه به این‌که اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیستند، بنابراین در هنگام رزرو این هتل نسبت به تعداد نفراتتان توجه داشته باشید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، تلفن، مینی بار غیر رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی اشاره کرد. همچنین سیستم تهویه مطبوع هوا، آب رایگان، کمد لباس، یخچال نیز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند.

هتل ملیسا مشهد

رستوران و کافی شاپ

در هتل ملیسا رستوران و کافی‌شاپی دنج دایر گردیده شده است که انواع غذاهای محلی و خوشمزه را می‌توانید در این مکان‌ها نوش جان کنید. این رستوران مشهد دارای ظرفیت ۹۰ نفر بوده و برای مسافران انواع غذاهای محلی و ایرانی ارائه می‌دهند. با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت رایگان میل کنید ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

هتل ملیسا مشهد

امکانات رفاهی هتل ملیسا مشهد

هتل سه ستاره ملیسا دارای لابی و فضای داخلی بسیار شیک و زیبایی است. امکانات عمومی هتل ملیسا شامل تاکسی‌سرویس، رستوران و اینترنت در لابی هستند. پرسنل با خوش‌رویی از مسافران استقبال کرده و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود اقامتی خوش برای مسافران رقم می‌زنند. دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. از سایر خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به لباسشویی، خدمات خانه‌داری، تاکسی‌سرویس، اعلام حریق و گشت غیر رایگان و تلویزیون و دستگاه واکس و اتاق چمدان اشاره کرد.

پارکینگ سرپوشیده موجود در این هتل نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. از نکات قابل‌توجه در این هتل ارائه خدمات رفاهی مناسب برای مسافرانی است که دچار معلولیت جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند. دقت داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت.

هتل ملیسا مشهد

نحوه دسترسی

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۱ و ۲۳

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان