بازداشت 2 مرد که در تهران پلیس را بدنام کرده بودند / در شرق تهران پول به جیب می زدند


بازداشت 2 مرد که در تهران پلیس را بدنام کرده بودند / در شرق تهران پول به جیب می زدند

به گزارش رکنا، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مامور قلابی در محدوده تهران نو خبر داد. سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس، دستگیری این...

به گزارش رکنا، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مامور قلابی در محدوده تهران نو خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری 128 تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات، مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آنها را شناسایی کردند، افزود: شیوه سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مالباختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند. لذا تصویری از متهمان ترسیم شد و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت‌زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این 2مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی‌سیم، دستبند، حکم ماموریت جعلی و مبلغ 40 میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف شد و متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تاکنون 4 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شد و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.


بازداشت 2 مرد که در تهران پلیس را بدنام کرده بودند / در شرق تهران پول به جیب می زدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی