موس جدید لاجیتک با یک باتری قلمی تا 12 ماه کار می‌کند!


موس جدید لاجیتک با یک باتری قلمی تا 12 ماه کار می‌کند!

لاجیتک به تازگی موس بی‌سیم Logitech M196 را معرفی کرده است که با اتصال بلوتوث به رایانه شخصی یا لپ‌تاپ متصل می‌شود. این محصول مقرون به صرفه 11 دلار از مواد بازیافتی ساخته شده و تنها با یک باتری قلمی می‌تواند به مدت یک سال کار کند. لاجیتک...

لاجیتک به تازگی موس بی‌سیم Logitech M196 را معرفی کرده است که با اتصال بلوتوث به رایانه شخصی یا لپ‌تاپ متصل می‌شود. این محصول مقرون به صرفه 11 دلار از مواد بازیافتی ساخته شده و تنها با یک باتری قلمی می‌تواند به مدت یک سال کار کند.

لاجیتک یکی از برندهای شناخته شده در دنیای لوازم جانبی محسوب می‌شود که محصولات باکیفیتی در رده‌های کاری مختلف تولید می‌کند.

موس جدید لاجیتک با یک باتری قلمی تا 12 ماه کار می‌کند!

تازه‌ترین محصول ساخت این برند موس بی‌سیم M196 نام دارد که در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی تولید شده و به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه تنها 11 دلار قیمت دارد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های موس بی‌سیم Logitech M196

برای اتصال موس Logitech M196 به رایانه شخصی به یک گیرنده بلوتوث نیاز خواهید داشت. وزن این محصول تنها 61 گرم بوده و به راحتی می‌توان آن را در هرگونه کیف یا کوله‌ای جای داد. از دیگر قابلیت‌های موس بی‌سیم M196 لاجیتک می‌توان به طراحی دو طرفه آن اشاره کرد که باعث شده هم افراد چپ دست و افراد راست دست بتوانند از آن بدون مشکل استفاده کنند.

موس جدید لاجیتک با یک باتری قلمی تا 12 ماه کار می‌کند!

به گزارش Gizmochina، عملکرد این موس جدید لاجیتک نیز در عین سادگی بسیار کارآمد و مؤثر است. M196 قابلیت اسکرول خط به خط و ردیابی اپتیکال برای کنترل دقیق مکان‌نما (Cursor) بر روی سطوح مختلف است.

با تمام این تفاسیر، شاید جذاب‌ترین قابلیت موس بی‌سیم Logitech M196 مربوط به خواب خودکار یا Automatic Sleep آن باشد که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با یک باتری AA (باتری قلمی) بتواند تا 12 ماه از آن استفاده کند.

موس جدید لاجیتک با یک باتری قلمی تا 12 ماه کار می‌کند!

برای ساخت پوسته این موس از پلاستیک سازگار با محیط زیست استفاده شده و به ادعای شرکت لاجیتک نسخه مشکی رنگ حاوی 67 درصد مواد بازیابی تأیید شده است. این در حالی است که این رقم در رنگ‌های دیگر حدود 66 درصد تخمین زده می‌شود.

در همین رابطه بخوانید:

- تفاوت DPI و CPI در ماوس ها؛ کدامیک نشانگر سرعت موس است؟
- بررسی ماوس Logitech MX Master 3S ؛ انتخاب حرفه‌ای برای تولید محتوا [تماشا کنید]

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، می‌توان گفت که موس Logitech M196 یک محصول زیبا، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه محسوب می‌شود که تنها با یک بار تعویض باتری می‌تواند حدود یک سال برای شما کار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان