متوقف شدن فعالیت سازمان نظام روانشناسی


متوقف شدن فعالیت سازمان نظام روانشناسی

به گزارش میگنا رسانه سلامت روان ایران و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، دکتر علی فتحی آشتیانی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: پنجمین دوره شورای سازمان تصمیم گرفته از...

متوقف شدن فعالیت سازمان نظام روانشناسی
به گزارش میگنا رسانه سلامت روان ایران و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، دکتر علی فتحی آشتیانی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: پنجمین دوره شورای سازمان تصمیم گرفته از امروز کار خود را متوقف و به آیندگان واگذار کند تا آنها برای این سازمان تصمیم بگیرند.
لازم به ذکر است که کار سازمان متوقف نمی شود، معاونان و مسئولان مربوط به برگزاری آزمون‌ها به صورت جدی کار خود را انجام می‌دهند.
رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در پایان گفت: معاونت انتظامی که بسیار معاونت حساسی است حتما کار خود را انجام می‌دهد اما تا زمانی که شرایط برایمان فراهم نشود شورای مرکزی کار را متوقف می‌کند چراکه ادامه این وضع نه تنها در شأن و جایگاه افرادی که در شورای نظام روانشناسی و مشاوره هستند، نیست بلکه بازخوردهایی که مرتبا سرازیر می‌شود و اینکه همیشه با نگاه متفاوت به ما نگاه می‌کنند، دلمان نمی‌خواهد این اتفاق ادامه پیدا کند و می‌خواهیم سربلند و استوار کار انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی