ارائه دستاوردهای 2 سال اخیر هلدینگ پترو پالایش اصفهان درنمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز


ارائه دستاوردهای 2 سال اخیر هلدینگ پترو پالایش اصفهان درنمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز

به گزارش رکنا به نقل از واحد روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان؛ محمد ده بیدیان، با اشاره به اینکه در نمایشگاه بیست ‌وهشتم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی غرفه هلدینگ پتروپالایش...

به گزارش رکنا به نقل از واحد روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان؛ محمد ده بیدیان، با اشاره به اینکه در نمایشگاه بیست ‌وهشتم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان درسالن ۴۱ و در مساحتی به وسعت ۱۲۰ مترمربع قرار دارد گفت:برای دومین سال متوالی است که هلدینگ پتروپالایش اصفهان به صورت اختصاصی و مجزا در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور دارد.

وی افزود: این در حالی است که در چند سال اخیر، حضور پالایشگاه نفت اصفهان به صورت مشترک با انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشوردر این نمایشگاه بود.

ده بیدیان تاکید کرد: قبل از اینکه پالایشگاه اصفهان به بخش خصوصی تبدیل شود نیز حضور دراین نمایشگاه به صورت مشترک با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام میشد.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ،با اشاره به اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بیست ‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دارای یک غرفه است که در آن ۸ کانتر تعبیه خواهد شد افزود: در این زمینه یک کانترمجزا برای پالایشگاه اصفهان،۶ کانترمخصوص شرکت های زیر مجموعه، یک کانترمختص شرکت پتروشیمی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هدف از حضور در این نمایشگاه ارائه دستاوردها و اقدامات ۲ سال اخیر در راستای اهداف و چشم انداز هلدینگ پتروپالایش اصفهان است افزود: از شرکت های تولید کننده تجهیزات و شرکت های دانش بنیان دعوت به عمل می آید که از غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان دربیست ‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید نمایند.

گفتنی است ، بیست ‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که درروزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اصفهان/ بهمن راعی


ارائه دستاوردهای 2 سال اخیر هلدینگ پترو پالایش اصفهان درنمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...