راه اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان


راه اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان

در جهت توسعه صنعت غله و نان در استان خوزستان، مرکز آموزش و فناوری نان با همکاری مرکز غله استان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان و پارک علم و فناوری خوزستان در شهر اهواز راه‌اندازی شد. این همکاری استراتژیک بین این نهادها با هدف ارتقاء دانش و...

در جهت توسعه صنعت غله و نان در استان خوزستان، مرکز آموزش و فناوری نان با همکاری مرکز غله استان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان و پارک علم و فناوری خوزستان در شهر اهواز راه‌اندازی شد. این همکاری استراتژیک بین این نهادها با هدف ارتقاء دانش و توانمندی‌های مرتبط با صنعت غله و نان، آموزش متخصصان و انتقال فناوری‌های نوین در این حوزه صورت گرفته است.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خوزستان، این مرکز با توجه به نیازهای روزافزون صنعت غله و نان در استان خوزستان و لزوم ایجاد یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش و ترویج فناوری‌های نوین برای توسعه بهره‌وری، کیفیت و راندمان در صنعت غله و نان تاسیس شد.

پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان متولی حوزه فناوری در استان، در راه‌اندازی این مرکز نقش مهمی داشته است. با ایجاد همکاری با پارک علم و فناوری، مرکز آموزش و فناوری غله و نان قادر خواهد بود به بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و امکانات موجود در پارک، از جمله آزمایشگاه‌ها و فضاهای کارآفرینی، بهبود فرآیندهای تحقیقاتی و توسعهفناوری‌های نوین را در صنعت غله و نان به کار ببرد.

دکتر میرزایی رییس پارک علم و فناوری خوزستان به لزوم دیده شدن نقش پارک علم و فناوری در زندگی مردم اشاره نمود و بیان نمود حضور پارک در این مرکز باعث اثر گداری پارک علم و فناوری در زندگی مردم گردد.

وی بیان داشت این مرکز آموزش و فناوری غله و نان با همکاری مرکز غله استان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان و پارک علم و فناوری خوزستان، به عنوان یک نمونه موفق از همکاری بین نهادها برای توسعه صنعت غله و نان در استان خوزستان می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر مناطق و استان‌ها در کشور مطرح شود. این اقدام مهم باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات غله و نان در استان خواهد شد و به توسعه پایدار این صنعت اساسی کشور کمک خواهد کرد.

در ادامه دکتر راضی جلالی معاونت استاندار خوزستان گفت: این مرکز به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش و فناوری غله و نان در استان خوزستان فعالیت خواهد کرد. و با توسعه مهارت ها و بهره گیری از فناوری های نوین باعث بهبود کیفیت نان در استان خوزستان شود.

در ادامه مدیر کل سازمان فنی حرفه ای از لزوم بهره گیری از ساختارهای سازمان در توسعه مهارت در صنعت نان صحبت نمودند همچنین در خصوص لزوم تدوین استاندارد های مهارتی این صنعت تاکید کرد.

No tags for this post.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی