تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان


تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان که از دوشنبه در جنوب استان حضور دارد، وضعیت بارندگی و سیلاب در این منطقه را جویا شد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از استانداری کرمان، محمد مهدی فداکار در بازدید و بررسی چند نقطه در معرض سیل شهرستان منوجان از جمله پل عباس‌ آباد و سیل‌ بند طالقان عنوان کرد: ۴۸ کیلومتر لایه‌ رویی رودخانه‌ ها در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان در سال گذشته انجام شده و با این اتفاق علیرغم اینکه بیشترین بارش را در منوجان داشتیم، اما شاهد کمترین خسارت هستیم.

وی تصریح کرد: مسئولان کشور نیز پیگیر اوضاع استان و جنوب کرمان هستند و وزیر کشور از طریق تماس تلفنی جویای وضعیت منطقه بود.

استاندار کرمان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌ های استان برای مدیریت هرچه بهتر بارندگی در جنوب استان، اظهار داشت: یکی از کارهای مهم و موثر انجام شده در سال گذشته، راه‌ اندازی پل "دهنو" بود؛ که موجب تسهیل راه ارتباطی ۳۰ روستا شد و هم اکنون نیز تردد به خوبی در حال انجام است.

فداکار؛ همچنین از رودخانه چغوکی شهرستان منوجان بازدید کرد.

وی در ادامه با حضور در روستای ماه کنگان و ادای احترام به شهدای گمنام گفت: ماه کنگان سال گذشته هنگام‌ وقوع سیل به زیر آب رفته بود و خساراتی به بار آورد، اما به واسطه احداث سیل‌ بند خوشبختانه در سال جاری هیچ مشکلی بوجود نیامده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه/ بمباران منطقه مسکونی در الزیتون