هاست پرسرعت نسل 10 میزبان فا با حافظه NVMe


هاست پرسرعت نسل 10 میزبان فا با حافظه NVMe

زمانی که صحبت از هاست پرسرعت می شود عوامل مختلفی در آن تعیین کننده هستند. از زیرساخت دیتاسنتری که سرور را میزبانی می کند، مشخصات سخت افزاری سرور، آپلینک شبکه، وب سرور و سیستم عامل مورد استفاده، نحوه پیکربندی سرور، ابزارهای شتاب دهنده، تعداد...

زمانی که صحبت از هاست پرسرعت می شود عوامل مختلفی در آن تعیین کننده هستند. از زیرساخت دیتاسنتری که سرور را میزبانی می کند، مشخصات سخت افزاری سرور، آپلینک شبکه، وب سرور و سیستم عامل مورد استفاده، نحوه پیکربندی سرور، ابزارهای شتاب دهنده، تعداد اکانت های روی هر سرور و ...!

بنابراین یک موضوع چند عاملی باعث می شود که یک هاست در شرایط مطلوبی قرار داشته و سرعت بالایی داشته باشد.

متاسفانه اغلب شرکت های هاستینگ در ایران قادر نیستید همه موارد لازم برای ارائه هاست پرسرعت را تامین کنند. طبق اطلاعاتی که از بررسی های مختلف بدست آمده است اغلب شرکت های هاستینگ در بحث زیرساخت سخت افزاری دچار مشکلات جدی هستند و این مساله حتی با اعمال بهترین پیکربندی های نرم افزاری نیز قابل رفع نیست.

میزبان فا دارنده بروزترین زیرساخت سخت افزاری میزبانی در ایران

با افتخار اعلام می کنیم که میزبان فا دارنده بروزترین و پیشرفته ترین زیرساخت سخت افزاری میزبانی وب در ایران است. شرکت میزبان فا از تجهیزات سخت افزاری زیر استفاده می نماید:

  • سرورهای HPE نسل 10 بصورت نو و آکبند
  • استفاده از حافظه های NVMe مخصوص سرور
  • استفاده از فایروال های سخت افزاری فوق قدرتمند Fortinet
  • بهره گیری از آپلینک 60 گیگابیتی فوق سریع و پایدار
  • شبکه ابری کلاستر شده متمرکز با آخرین استانداردهای روز دنیا

جالب است بدانید که در حال حاضر، هیچ شرکت هاستینگ ایرانی به غیر از میزبان فا دارای چنین زیرساختی نیست!

صرفا جهت اطلاع، لازم به ذکر است که هزینه خرید هر سرور HPE نسل 10 با حافظه NVMe مخصوص سرور بالغ بر 400 میلیون تومان است! همچنین فایروال های فورتی نت، هر کدام چندین میلیارد هزینه برداشته اند که همگی برای تامین یک زیرساخت پایدار، امن و پرسرعت در نظر گرفته شده است.

خرید هاست NVMe نسل 10 از میزبان فا

هاست پرسرعت نسل 10 میزبان فا با حافظه NVMe

حال که مشخص شد میزبان فا بهترین سرویس هاست در ایران را ارائه می کند، نوبت به خرید هاست از میزبان فا می رسد. میزبان فا در حوزه میزبانی وب لینوکس فعالیت دارد و سرویس های خود را تحت عناوین زیر ارائه می کند:

و هاست اختصاصی آسمان آبی، مخصوص سایت های پربازدید با منابع و کانفیگ کاملا اختصاصی.

برای خرید هاست از میزبان فا می توانید به صفحات سرویس های معرفی شده مراجعه نموده و سرویس مورد نظرتان را سفارش دهید. اگر چنانچه ابهام یا سوالی در این خصوص دارید می توانید از طریق سیستم چت آنلاین میزبان فا در کمتر از چند ثانیه از کارشناسان فروش و فنی میزبان فا مشاوره بگیرید.

لازم به ذکر است اگر سایت شما در شرکت دیگری میزبانی می شود جای نگرانی نیست! در هنگام ثبت سفارش می توانید اطلاعات ورود به هاست یا لینک بکاپ سایت خود را وارد نمایید تا بلافاصله پس از ثبت سفارش، نسبت به انتقال هاست شما اقدام شود.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی