ایران تا کنون 12 ماهواره پرتاب کرده است


ایران تا کنون 12 ماهواره پرتاب کرده است

وزیر ارتباطات: در حال حاضر 40 میلیون نفر از پیام‌رسان های داخلی استفاده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از "تسنیم"، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت که در دولت سیزدهم، ۱۲ پرتاب ماهواره به اندازه ۳ دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود.
وی در ادامه افزود: "در این دولت با اقدامات انجام شده وضعیت رشد اقتصادی از زیر یک درصد به بالای 5درصد رسیده است. پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارهای یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات است که در 450 شهر آغاز و در شهرهای زیادی به پایان رسیده است و بیش از 7 میلیون خانوار تحت پوشش قرار گرفته اند که تا پایان سال این میزان به دو برابر افزایش پیدا می کند.
در حال حاضر 40 میلیون نفر از پیام‌رسان های داخلی استفاده می کنند و کسی نمی تواند بگوید که پیام رسان داخلی نداریم یا کسی در این پیام رسان ها نیست. در آینده جوامع را پلتفرم ها مدیریت می کنند و اگر پلتفرم داخلی نداشته باشیم مستعمره دیجیتال صاحبان پلتفرم های خارجی می شویم".
وزیر ارتباطات به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز اشاره کرد و از ارائه 70 درصد خدمات دولت در این بستر خبر داد و گفت: هم اکنون 12 درصد این خدمات به صورت هوشمند ارائه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی