51 شهرستان درگیر سیلاب/ کدام استانها در محاصره سیلاب هستند؟


 51 شهرستان درگیر سیلاب/ کدام استانها در محاصره سیلاب هستند؟

به گزارش رکنا،محمودی، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۷ صبح امروز ۳۰ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان...

به گزارش رکنا،محمودی، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۷ صبح امروز ۳۰ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی، به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.

افزایش شمار افراد حادثه‌دیده در سیل جنوب کشور

به گفته رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر تا ساعت ۱۲:۱۵ امروز در ۵۱ شهرستان متاثراز سیل و آبگرفتگی به ۶۰۰۹ نفر از هموطنان آسیب‌دیده از سیل امدادرسانی شده و ۸۰۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. همچنین ۱۴۲ نفر به مناطق امن منتقل شده و با همکاری امدادگران از ۷۰ واحد مسکونی آب جمع شده، تخلیه شد.

۹۵۲ امدادگر تاکنون در عملیات‌های سیل و آبگرفتگی جنوب کشور مشارکت داشته‌اند و امدادرسانی در ٤ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.


 51 شهرستان درگیر سیلاب/ کدام استانها در محاصره سیلاب هستند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا، دختربچه گمشده گلستانی زنده پیدا شد + فیلم