جاده کرج -کندوان به مدت 2 روز مسدود می‌شود


جاده کرج -کندوان به مدت 2 روز مسدود می‌شود

فارس: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان بعلت انجام عملیات عمرانی طی روز‌های دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد. مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، امروز در گفتگو با خبرنگار...

جاده کرج -کندوان به مدت 2 روز مسدود می‌شود

فارس: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان بعلت انجام عملیات عمرانی طی روز‌های دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج، در راستای افزایش ایمنی محورکرج -کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده، مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان از تاریخ ۲ الی ۳ اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ عصر جهت انجام عملیات نصب توری مسدود خواهد شد.

زندی فر افزود:نقطه اول عملیات نصب توری بر روی ترانشه‌های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام می‌شود که در این پروژه ۱۵ هزار متر مربع توری نصب خواهدشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: ممکن است این انسداد طی روز‌های آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع رسانی مجدد انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس برقرار نموده و طی این مدت از مسیر‌های جایگزین که در نظر گرفته می‌شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا، دختربچه گمشده گلستانی زنده پیدا شد + فیلم