حملات شدید به پایگاه های اسرائیل در جنوب لبنان/ حزب الله بیانیه داد


حملات شدید به پایگاه های اسرائیل در جنوب لبنان/ حزب الله بیانیه داد

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان با انتشار چند بیانیه، مسؤولیت حملات امروز به پایگاه‌های اسرائیلی در نزدیکی مرزهای جنوبی کشور خود را برعهده گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه نیز در پاسخ به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها، چندین مقر نظامی ارتش اشغالگر را در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان، هدف قرار داد.

خبر مرتبط
پایگاه اسرائیل زیر آتش حزب الله/ مقاومت لبنان بیانیه داد

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان اعلام کرد یک پایگاه صهیونیستی را در الجلیل غربی هدف حملاتش قرار داده است.

حزب‌الله لبنان که صبح امروز مسؤولیت هدف قرار دادن پایگاه حدب یارین در الجلیل غربی با سلاح مناسب را برعهده گرفته بود، عصر امروز اعلام کرد که در ادامه عملیات‌های خود علیه اشغالگران پایگاه رویسات العلم در بلندی‌های کفرشوبای اشغالی و نیز محل استقرار نظامیان اسرائیلی در اطراف آن را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
حمایت تمام قد حزب الله لبنان از غزه/ تا آتش بس کامل، پشت غزه هستیم

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما به هرگونه تخطی اسرائیل از سقف موجود در رویارویی پاسخ خواهیم داد و با هرگونه تشدید تنش که مستلزم آن باشد، مقابله خواهیم کرد.

مقاومت لبنان اعلام کرد که به محل استقرار نظامیان اسرائیلی در شرق شهرک ایفن مناحیم با موشک حمله کرده است. حزب‌الله لبنان امروز همچنین مسؤولیت هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر در نقطه مرزی «الراهب» و اصابت دقیق به هدف خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید