انهدام باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک / ماهرانه سندسازی می کردند


انهدام باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک / ماهرانه سندسازی می کردند

به گزارش رکنا ؛ سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند جعل اسناد و مدارک در پوشش یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال...

به گزارش رکنا ؛ سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند جعل اسناد و مدارک در پوشش یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی به مرکز کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ماموران ایستگاه بازرسی شهیدزنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی اتوبوس مذکور شده و پس از توقف آن، دو فرد جاعل را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سردار حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قطعه گواهینامه رانندگی، دو جلد شناسنامه، یک قطعه کارت پایان خدمت، دو قطعه کارت اشتغال و شناسایی اتباع خارجه، دو قطعه کارت ملی و کارت خودرو، سه برگ سبز مالکیت خودرو، پنج برگ گواهینامه پایان دوران تحصیلات دانشگاهی، پیش دانشگاهی و متوسطه که همگی جعلی بودند به همراه یک قبضه کلت و دو تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود : همچنین ۲۰۰ قطعه اسکناس جعلی ۵۰ هزار تومانی، ۶۹ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار تومانی و یک قطعه اسکناس جعلی ۲۰۰ هزار تومانی جمعاً به مبلغ ۱۷۱ میلیون ریال کشف شد.

وی یادآور شد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و دو متهم دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.


انهدام باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک / ماهرانه سندسازی می کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ عاشقانه جدید آناهیتا همتی و همسر دکترش