طرح جایگزینى تاکسى های فرسوده با تاکسی برقی از امروز آغاز شد


طرح جایگزینى تاکسى های فرسوده با تاکسی برقی از امروز آغاز شد

پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران که هفته گذشته رخ داد، طرح جایگزینى تاکسى هاى فرسوده با تاکسى هاى برقى از امروز آغاز گردید.

یکشنبه هفته گذشته مورخ ۲۶ فروردین ماه، شرکت کرمان موتور با امضای موافقت نامه ای میان این شرکت با سازمان تاکسیرانی شهر تهران، متعهد به اختصاص هزار دستگاه تاکسى برقى به ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهر تهران شد. پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران که هفته گذشته رخ داد، طرح جایگزینى تاکسى هاى فرسوده با تاکسى هاى برقى از امروز آغاز گردید. این توافق نامه که به امضاى مهندس سامان فیروزى مدیرعامل کرمان موتور و شادى ملکى سرپرست تاکسى رانى شهر تهران رسید، تاکسیرانان عزیز مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرحجایگزینى ثبت نام نمایند. فراخوانى که از سوى شرکت صورت گرفته است، تاکسیرانان از امروز مى توانند با شرایط زیر نسبت به جایگزینى تاکسى هاى فرسوده خود با تاکسى هاى برقى KMC e-Taxi اقدام کنند.

در طرح جایگزینى فوق، خریداران علاوه بر ارائه تسهیلات ویژه بدون سود(یکساله) و کم سود (براى اقساط ٢ تا ٥ سال) مى توانند از تخفیف نقدى ٢٥٠ میلیون ریالى نیز بهره مند گردند. گفتنى است که کرمان موتور اولین شرکتی است که خودروهای برقی را در تیراژ انبوه وارد کشور کرده است. خودروهاى برقى که تاییدیه های لازم را از مراجع مربوطه اخذ کرده و مجوز پلاک ملی آن صادر شده است. ایت تاکسى ها در حال طی مراحل اخذ پلاک تاکسی می باشد و از سه ماه آینده تولید انبوه آن در کارخانه شرکت کرمان موتور آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!