سفر رئیسی به پاکستان با تشریفات ویژه / اسلام آباد برای تهران سنگ تمام گذاشت+فیلم


سفر رئیسی به پاکستان با تشریفات ویژه / اسلام آباد برای تهران سنگ تمام گذاشت+فیلم

اقتصاد نیوز : رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران از «کراچی» در روز سه شنبه، تمام ادارات و مراکز آموزشی این شهر تعطیل خواهد بود.

به گزارش اقتصاد نیوز ،ابراهیم رئیسی در سال جدید پاکستان را به عنوان اولین مقصد سفرهای خارجی خود برگزید. این اولین سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان پس از ۸ سال محسوب می‌شود.

آیت الله رئیسی و اعضای هیات همراه در پایگاه هوایی نورخان که فرودگاه ویژه مهمانان بلندپایه خارجی به شمار می‌رود، از سوی ریاض حسین پیرزاده وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان‌، رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و جمعی از مسئولان ارشد سیاسی و نظامی کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتند.که این مراسم به صورت مستقیم از تلویزیون ملی پاکستان پخش شد.

در این بازدید ۳ روزه، آیت‌الله رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان، مهمان اسلام‌آباد به عنوان قلب سیاسی، شهر لاهور مرکز فرهنگی و در آخرین کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان خواهند بود.

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اولین سفر یک رئیس دولت خارجی به پاکستان پس از انتخابات در 8 فوریه خواهد بود که باید تدابیر امنیتی شدید در سراسر کراچی حین بازدید رئیس جمهور ایران به اجرا گذاشته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید