رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر

به نظر می‌آید ال جی تولید انبوه پنل‌های OLED گیمینگ پیشرفته خود را با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم آغاز کرده است. پنل‌های جدید OLED ساخت ال جی به کاربران این امکان را می‌دهد تا نرخ تازه سازی و وضوح آن را بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهند....

به نظر می‌آید ال جی تولید انبوه پنل‌های OLED گیمینگ پیشرفته خود را با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم آغاز کرده است. پنل‌های جدید OLED ساخت ال جی به کاربران این امکان را می‌دهد تا نرخ تازه سازی و وضوح آن را بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهند. جزئیات بیشتر ار در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بخوانید.

پنل OLED گیمینگ جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا بسته به محتوا، آزادانه بین نرخ تازه سازی بالا 480 هرتز و وضوح FHD و حالت وضوح بالای UHD با نرخ نوسازی 240 هرتز دست به انتخاب بزنند.

رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر

در صورت انتخاب نرخ تازه‌سازی بالا، کاربران می‌توانند از بازی‌هایی لذت ببرند که در آن تغییرات سرعت و صفحه‌نمایش اهمیت ویژه‌ای دارند، مانند تیراندازی اول شخص (FPS) یا سبک‌های مسابقه‌ای. از سوی دیگر انتخاب حالت رزولوشن بالا تجربه فوق‌العاده‌ای از تماشای فیلم‌هایی با جلوه‌های بصری غنی یا محتوای 4K با کیفیت بالا را ممکن می‌سازد.

محصول پیشرفته شرکت LG Display به نام Dynamic Frequency Resolution (DFR)، یک فناوری جدید و مستقل بوده که توسط خود شرکت LG Display توسعه یافته است. با ورود DFR به بازار، کاربران می‌توانند با تنظیم سرعت پردازش تصویر، اولویت خود را بین نرخ تازه سازی و وضوح انتخاب کنند، لازم به ذکر است که فناوری اطلاعات برای اولین بار با پنل 31.5 اینچی گیمینگ OLED ال‌جی دیسپلی اعمال شد.

پنل OLED گیمینگ این شرکت همچنین به سایر فناوری‌های نمایشگر ال‌جی مجهز شده است تا تجربه همه‌جانبه‌ای را فراهم کند. شرکت ال‌جی دیسپلی قصد دارد تا پنل 31.5 اینچی گیمینگ OLED جدید خود را به برندهای جهانی تجهیزات بازی عرضه کند که از LG Electronics شروع خواهد شد. این شرکت امسال با مجموعه کاملی از پنل‌های OLED گیمینگ در سایزهای 27، 31.5، 34، 39 و 45 اینچی، ورود خود را به بازار مانیتورهای گیمینگ رده بالا سرعت می‌بخشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لژیونرهای ایرانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا