فیلم گفتگو با 2 دزد حرفه ای موبایل منطقه یافت آباد + جزییات


فیلم گفتگو با 2 دزد حرفه ای موبایل منطقه یافت آباد + جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، دو مرد تهرانی که تلفن همراهشان را دو سارق تازه کار در کوتاه ترین زمان ممکن در نقاط مختلف تهران به سرقت برده بودند با حضور در آگاهی شاپور جزئیات این سرقت را شرح...

به گزارش خبرنگار رکنا، دو مرد تهرانی که تلفن همراهشان را دو سارق تازه کار در کوتاه ترین زمان ممکن در نقاط مختلف تهران به سرقت برده بودند با حضور در آگاهی شاپور جزئیات این سرقت را شرح دادند.

مرد جوان در خصوص جزئیات این سرقت بیان کرد: من در خودرو خود در یافت آباد تهران نشسته و شیشه خودرو را مقداری پایین داده بودم که در چشم بهم زدنی تلفن همراه من به سرقت رفت. خوشخبتانه کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران در عرض دو هفته متهمان را دستگیر کردند.

مالباخته دوم گفت: من در خیابان جنت آباد مشغول صحبت با تلفن همراه خود در مقابل مغازه ام بودم که ناگهان سارقان در حالی که سوار بر موتورسیکلت بودند ناگهان تلفن همراه من را از دستم کشیده و به سرقت بردند.

گفت و گو با متهمان

سارق 22 ساله که تا کنون سابقه سرقت و دستگیری نداشته دلیل سرقت خود را بی پول شدن بیان کرد و گفت: از روی بی پولی و نداشتن کار روی به سرقت آوردم و یک ماهه که اینکار را میکنم.

سارق 24 ساله این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: 24 سال سن دارم و 2 سابقه دیگری هم در پرونده خود دارم. من بیشتر در منطقه یافت آباد اقدام به سرقت می کردم.

بنا بر این گزارش ، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار دارند.


فیلم گفتگو با 2 دزد حرفه ای موبایل منطقه یافت آباد + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده