قیمت لاستیک خودرو به‌صورت رسمی 20 درصد افزایش یافت


قیمت لاستیک خودرو به‌صورت رسمی 20 درصد افزایش یافت

براساس نامه‌ای که شرکت ایران تایر به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کرده است، قیمت لاستیک خودرو از روز 5 اردیبهشت‌ماه به میزان 20 درصد افزایش می‌یابد. دلایل افزایش قیمت لاستیک خودرو از سوی ایران تایر به این شرح اعلام شده است: «افزایش...

قیمت لاستیک خودرو به‌صورت رسمی 20 درصد افزایش یافت

براساس نامه‌ای که شرکت ایران تایر به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کرده است، قیمت لاستیک خودرو از روز 5 اردیبهشت‌ماه به میزان 20 درصد افزایش می‌یابد.
دلایل افزایش قیمت لاستیک خودرو از سوی ایران تایر به این شرح اعلام شده است: «افزایش قیمت مواد اولیه در جهان، افزایش نرخ مواد اولیه داخلی، افزایش قیمت انرژی و سایر نهاده‌های تولید.»
ایران تایر در نامه خود به اخذ مجوز قانونی افزایش قیمت از سوی نهادهای مسئول اشاره کرده است.
قیمت لاستیک خودرو از برند ایران تایر در بازار، اردیبهشت 1403:
قیمت لاستیک خودرو به‌صورت رسمی 20 درصد افزایش یافت
انتظار داریم پس از افزایش قیمت محصولات ایران تایر، سایر شرکت‌ها نیز به پیروی از آن قیمت تایرها را افزایش دهند. افزایش قیمت لاستیک طی سالیان گذشته باعث شده است که هزینه‌های نگهداری اتومبیل برای مالکان افزایش یابد. خرید 4 حلقه تایر برای خودروهای مرسوم داخلی اکنون بیش از هشت میلیون تومان هزینه برای مالک در بر دارد. این قیمت تقریبی مربوط به تایرهای داخلی است و خرید تایرهای خارجی در حد یک آرزو خواهد بود.
طرح توزیع تایر دولتی نیز در کنترل قیمت‌ها و ایجاد توازن در بازار چندان موفق عمل نکرده است. مدتی پیش رویه خرید تایر سهمیه‌ای به‌صورت اینترنتی لغو شد. اکنون تنها راه خرید لاستیک دولتی، حضور در نمایندگی‌ها و دریافت دو حلقه تایر دولتی است.
افزایش رسمی قیمت تایرهای ایران‌ تایر باعث می‌شود که قیمت این محصولات در بازار آزاد و خرده‌فروشی‌ها نیز افزایش یابد.
لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC