اوکراین قبرستان تسلیحاتی شده که آمریکا به آنها می‌بالید


اوکراین قبرستان تسلیحاتی شده که آمریکا به آنها می‌بالید

معاون وزیر خارجه کره‌شمالی در امور روسیه گفت، صحنه نبرد در اوکراین مدت‌هاست که به قبرستان تسلیحات مختلفی تبدیل شده که آمریکا و ناتو به آنها می‌بالیدند.

«ایم چون ایل» معاون وزیر خارجه کره‌شمالی در امور روسیه گفت: «لایحه کمک ۶۱ میلیارد دلاری آمریکا در تامین مالی اوکراین که در مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده تصویب شد، یک روان‌گردان برای شاد کردن لحظه‌ای ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین است که در نتیجه موقعیت به شدت بد در صحنه نبرد ترسیده است.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این مقام کره‌شمالی همچنین زلنسکی را «ستاره‌ای» توصیف کرد که به جای آنکه به‌عنوان رئیس جمهور یک کشور عمل کند، براساس فیلمنامه نوشته شده توسط ایالات متحده ایفای نقش می‌کند.

اوکراین قبرستان تسلیحاتی شده که آمریکا به آنها می‌بالید

وی همچنین خاطرنشان کرد، هرگونه کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین هرگز نمی‌تواند جلوی پیشروی ارتش و مردم قهرمان روسیه را برای جنگ مقدس عدالت برای حفظ حقوق حاکمیتی و امنیت کشورشان بگیرد.

روز شنبه، مجلس نمایندگان ایالات متحده با حمایت قوی دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، لایحه کمک ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین و پیش‌نویس قانونی را تصویب کرد که مصادره دارایی‌های دولتی مسدود شده روسیه را به نفع کی‌یف در نظر می‌گیرد. این لایحه همچنین امروز به تایید سنای آمریکا رسید و برای امضا، نزد جو بایدن فرستاده می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ریخت و قیافه سحر قریشی در خیابانهای نیویورک آمریکا