بهترین لوازم جانبی گوشی شیائومی نوت 12 پرو


بهترین لوازم جانبی گوشی شیائومی نوت 12 پروتوسط واحد تبلیغات / اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳ / 5 دقیقه برای مطالعه برای اینکه بتوانید از قابلیت‌های یک موبایل به‌طور کامل استفاده کنید یا اینکه مقاومت این...

بهترین لوازم جانبی گوشی شیائومی نوت 12 پرو
بهترین لوازم جانبی گوشی شیائومی نوت 12 پرو
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه

برای اینکه بتوانید از قابلیت‌های یک موبایل به‌طور کامل استفاده کنید یا اینکه مقاومت این وسیله دیجیتالی را افزایش دهید باید بهترین لوازم جانبی موجود برای گوشی خود را بشناسید و آن‌ها را خریداری کنید.

شیائومی نوت 12 پرو یکی از محبوب‌ترین موبایل‌های عرضه‌شده توسط این شرکت محبوب است. برای اینکه از این گوشی به‌درستی استفاده کنید و مقاومت آن را بالا ببرید باید از بهترین لوازم جانبی متعلق به آن استفاده کنید. در این متن اطلاعات کاملی درخصوص معرفی این موبایل و لوازم جانبی آن نگارش شده، برای آگاهی از آن‌ها تا انتهای متن همراه ما باشید.

معرفی گوشی شیائومی نوت 12 پرو

شیائومی نوت 12 پرو یکی از میان‌رده‌های این برند محسوب می‌شود که با قابلیت‌های خود و ظاهر جذابی که دارد شبیه یک موبایل پرچم‌دار دیده می‌شود. به همین دلیل نیز طی سال‌هایی که عرضه شد همواره از جایگاه خوبی بین کاربران برخوردار بوده است.

از مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو باید به نمایشگر امولد آن با قابلیت به‌روزرسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 900 نیت اشاره کرد. این صفحه‌نمایش، رزولوشنی 2400*1080 ارائه می‌دهد.

پردازنده این گوشی تراشه 6 نانومتری Dimensity 1080 متعلق به شرکت مدیا تک است. ازاین‌رو باید گفت قدرت اجرای بالایی دارد. ضمن اینکه پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 تعبیه‌شده روی این موبایل، قابلیت‌ها و قدرت آن را افزایش داده است.

این گوشی با حافظه رم 6، 8 و 12 گیگابایتی ارائه می‌شود. تفاوتی ندارد کاربران کدام محصول را انتخاب کنند درهرصورت به لوازم جانبی نیاز دارند تا قابلیت‌های موبایل را بهبود ببخشند یا امکان استفاده کلی از آن را فراهم کنند.

بهترین لوازم جانبی گوشی شیائومی نوت 12 پرو

کدام لوازم جانبی را برای شیائومی نوت 12 پرو بخریم؟

مهم‌ترین قطعات جانبی مورد استفاده برای موبایل عبار‌ت‌اند از کاور، شارژر، محافظ نمایشگرو محافظ سنسورهای دوربین. کاربران زیادی از این لوازم استفاده می‌کنند اما برای دیدن بهترین نتیجه باید در انتخاب این قطعات جانبی دقت بیشتری داشته باشند.

در واقع باید گفت لوازم جانبی بی‌کیفیت، تاثیر و نتیجه‌ای را که از آن‌ها انتظار می‌رود فراهم نمی‌کنند و حتی ممکن است باعث آسیب رساندن به موبایل شوند. ازاین‌رو خرید لوازم جانبی موبایل از بهترین برندها به یک ضرورت تبدیل شده است. در ادامه با بهترین قطعات موجود برای گوشی شیائومی نوت 12 پرو آشنا می‌شوید.

برترین مدل های کاور برای گوشی شیائومی 12 پرو

یکی از مقاوم‌ترین کاورهای موجود برای محافظت از گوشی شیائومی نوت 12 پرو، کاور گاردتک اساک مدل Dcamp است. شرکت سازنده در تولید این کاور از بهترین متریال یعنی پلاستیک PU و TPU استفاده کرده و ازاین‌رو طبیعی است که شاهد مقاومت بسیار بالای آن باشید. ضمن اینکه وزن 30 گرمی این محصول به‌هیچ‌وجه باعث افزایش وزن موبایل نمی‌شود.

کاربرانی که به‌دنبال کاوری شفاف با مقاومت بالا هستند باید خرید کاور لوکسار مدل Spaceرا مد نظر داشته باشند. این محصول با استفاده از متریال مرغوب گرید A پلاس تولید می‌شود تا در نهایت بهترین مقاومت را به کاربران ارائه دهد.

با انتخاب این کاور، طراحی زیبای موبایل قابل نمایش است. همچنین به‌دلیل ارتفاع لبه‌های کاور لوکسار مدل Space از سطح دوربین و نمایشگر، بیشترین میزان محافظت از گوشی را خواهد داشت.

بهترین محافظ نمایشگر گوشی ردمی نوت 12 پرو

قطعه جانبی دیگری که در افزایش مقاومت صفحه‌نمایش در برابر ضربات احتمالی نقش مهمی بر عهده دارد محافظ نمایشگر است. با انتخاب بهترین محافظ‌های موجود در بازار، می‌توان آسیب‌های احتمالی به ال‌سی‌دی را کاهش داد.

یکی از برترین محافظ‌های صفحه‌ موجود در بازار، شهر گلس مدل SUPERDاست. این قطعه مقاومت نمایشگر را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و هیچ تاثیر نامطلوبی روی نحوه عملکرد گوشی نمی‌گذارد.

برش‌های این گلس بسیار دقیق هستند و به‌خوبی تمام بخش‌هایی که باید را می‌پوشانند. همچنین این گلس باعث کاهش وضوح و شفافیت نمایشگر نمی‌شود و ازاین‌رو یک انتخاب ایده‌آل به‌شمار می‌آید.

گلس دیگری که برای موبایل شیائومی نوت 12 پرو طراحی شده، محافظ صفحه‌نمایش نیلکین مدل H Plus Pro است. شاید در اولین نگاه به این گلس، قیمت بالای آن توجه کاربران را جلب کند اما نباید از مقاومت بسیار زیاد آن غافل شد.

گلس نیلکین ضریب سختی 9H دارد تا از موبایل به‌خوبی محافظ کند. ضخامت 0.2میلی‌متری این محافظ صفحه‌نمایش باعث عدم تاثیرگذاری گلس روی کیفیت، شفافیت و وضوح نمایشگر می‌شود.

بهترین محافظ لنز دوربین شیائومی نوت 12 پرو

یکی از مهم‌ترین قطعات شیائومی نوت 2 پرو، دوربین آن است که به کاربران اجازه ضبط تصاویر و ویدیوهای باکیفیت را می‌دهد. پس باید در محافظت از دوربین دقت بالایی داشت و از بهترین لوازم جانبی برای این منظور استفاده کرد.

محافظ لنز دوربین اسپایدر مدل LNZ3D-S یکی از این قطعات به‌شمار می‌آید. درجه سختی 9H این محصول به‌خوبی نشان‌دهنده میزان مقاومت آن در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی است. ضمن اینکه این محافظ باعث تاری عکس‌ها نمی‌شود و در برابر چربی نیز مقاوم است.

بهترین لوازم جانبی گوشی شیائومی نوت 12 پرو

بهترین شارژر برای گوشی شیائومی نوت 12 پرو

اگر شارژر فابریک گوشی به‌هر دلیلی خراب شد باید یک جایگزین قدرتمند برای آن پیدا کرد. چراکه عدم کیفیت این محصول باعث آسیب رسیدن به باتری و کاهش طول عمر آن می‌شود.

شارژر دیواری ۶۷ وات مک دودو مدل Dichromatic GaN 5 Miniیکی از لوازم جانبی کاربردی برای گوشی شیائومی نوت 12 پرو محسوب می‌شود که بدون آسیب رساندن به باتری، با توان 67 وات به شارژ موبایل می‌پردازد.

شارژر دیواری ۶۷ وات بوف مدل MDY-12-ESیکی دیگر از لوازم جانبی محبوب برای این گوشی محسوب می‌شود. فناوری مورد استفاده در این محصول Quick CHARGE 3.0 است و با قابلیت Power Delivery توانایی تشخیص شارژ هوشمند را دارد.

برای خرید این قطعات و سایر لوازم جانبی مطرح و باکیفیت برای گوشی شیائومی نوت 12 پرو، می‌توانید به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا مراجعه کنید. با انتخاب این فروشگاه دیگر لازم نیست نگرانی درخصوص قیمت یا کیفیت قطعات داشته باشید.

جمع‌بندی

خرید لوازم جانبی موبایل ردمی نوت 12 پرو از مهم‌ترین کارهایی است که افراد باید انجام دهند تا مقاومت گوشی یا سلامت باتری آن را افزایش دهند. کاور گاردتک اساک مدل Dcamp و کاور لوکسار مدل Space نمونه‌هایی از بهترین این لوازم جانبی هستند.

از دیگر قطعات جانبی کاربردی و باکیفیت که داشتن آن‌ها برای کاربران شیائومی نوت 12 پرو لازم است باید به شهر گلس مدلSUPERD، گلس نیلکین مدلH Plus Pro، محافظ لنز دوربین اسپایدر مدل LNZ3D-Sو شارژر دیواری ۶۷ وات مک دودو مدل Dichromatic GaN 5 Miniاشاره کرد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی