تخصیص 5 قاضی و 24 کارمند به دادگستری فلاورجان در سال 1402


تخصیص 5 قاضی و 24 کارمند به دادگستری فلاورجان در سال 1402

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان، در ادامه دور سوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی استان، به اتفاق تنی چند از معاونان خود از حوزه قضایی...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان، در ادامه دور سوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی استان، به اتفاق تنی چند از معاونان خود از حوزه قضایی فلاورجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفت.

وی در حاشیه این سفر با اشاره به اهداف بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی، گفت: در بازدیدهای سرزده که از حوزه‌های قضایی انجام می‌شود روند ارائه خدمت به مراجعین، با حضور معاونان و مسئولان استانی مربوطه در هر بخش از دادگستری آن حوزه به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در ادامه از تقویت دادگستری فلاورجان در سال گذشته خبر داد و گفت: در بازدید قبلی از دادگستری فلاورجان که یک سال پیش انجام شد با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارده و موجود در این دادگستری، تصمیماتی به منظور تقویت این حوزه قضایی از لحاظ نیروی انسانی، گرفته شد که طی آن تا پایان سال 1402 تعداد 5 قاضی و 24 کارمند به این حوزه تخصیص داده شد و همچنین تقویت این حوزه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

رئیس دستگاه قضایی استان تصریح کرد: آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان 27 درصد است که با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه آمار رضایت‌بخشی به حساب نمی‌آید و هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین استان و کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه ریزی و تقویت اعضای شوراهای حل اختلاف از لحاظ علمی میسر خواهد بود.

اصفهان/ بهمن راعی


تخصیص 5 قاضی و 24 کارمند به دادگستری فلاورجان در سال 1402

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برگزاری سه رزمایش در ترکیه + جزئیات