ساده‌ترین روش مقایسه قیمت بلیط هواپیما


ساده‌ترین روش مقایسه قیمت بلیط هواپیما

با وجود نوسان زیاد قیمت پروازها افراد در زمان خرید بلیط هواپیما به مقصد موردنظرشان تلاش می‌کنند تا جای ممکن گزینه‌های مختلفی که در دسترس قرار دارد را از نظر قیمتی با یکدیگر مقایسه کنند و با انتخاب یک بلیط با بهترین قیمت هزینه‌های سفرشان را بیشتر مدیریت کنند.

با وجود نوسان زیاد قیمت پروازها افراد در زمان خرید بلیط هواپیما به مقصد موردنظرشان تلاش می‌کنند تا جای ممکن گزینه‌های مختلفی که در دسترس قرار دارد را از نظر قیمتی با یکدیگر مقایسه کنند و با انتخاب یک بلیط با بهترین قیمت هزینه‌های سفرشان را بیشتر مدیریت کنند. در این بین انتخاب بلیط با قیمت مناسب آن هم از میان انبوهی از گزینه‌ها برای عده زیادی از مسافران کاری سخت، گیج‌کننده و زمان‌بر است. به همین دلیل تصمیم داریم تا در این مطلب به این موضوع بپردازیم که چطور می‌توان با شیوه‌ای ساده اقدام به مقایسه قیمت بلیط‌ها کرد و انتخاب بهتری داشت. پس اگر می‌خواهید این بار سریع‌تر و راحت‌تر به ارزان‌ترین بلیط هواپیما دسترسی پیدا کنید ادامه مطلب را دنبال کنید.

مقایسه سریع قیمت بلیط هواپیما در یک مرجع

بیشتر افراد ساعت‌ها زمان صرف می‌کنند تا بلیط پرواز مورد نظرشان را در تک تک سایت‌های ایرلاین‌ها و یا وب‌سایت‌های متفرقه جستجو کنند. درحالی‌که اغلب ایرلاین‌ها سایتی برای رزرو آنلاین بلیط ندارند و بلیط‌ پروازها را به آژانس‌های مسافرتی عرضه می‌کنند؛ بنابراین این کار نه‌تنها بیهوده است؛ بلکه موجب به هدر رفتن زمان متقاضیان هم می‌شود. اما خوشبختانه بازارهای مجازی که خدمات سفر را عرضه می‌کنند این امکان را فراهم می‌کنند تا متقاضیان بدون نیاز به جست‌وجوهای طولانی در اینترنت به فهرست بلند بالایی از پروازها دسترسی پیدا کنند.

در سفرمارکت به عنوان مرجع خدمات سفر این امکان وجود دارد تا متقاضیان اقدام به بررسی پروازهای گوناگون و خرید بلیط هواپیما از ۴۴ آژانس گردشگری کنند. در واقع موتور جست‌وجوی پروازهای سفرمارکت در لحظه و بدون فوت وقت پرواز در مسیر مورد نظر متقاضی را در میان طیف گسترده‌ای از سایت‌های فروش بلیط و آژانس‌های گردشگری جستجو می‌کند و گزینه‌های موجود را در انواع قیمت‌ها در اختیار متقاضی می‌گذارد تا بتواند بعد از مقایسه قیمت بلیط‌ها اقدام به خرید کند.

مقایسه قیمت انواع بلیط با کمک فیلترهای جست‌وجو

برای‌آنکه بتوانید یک مقایسه همه‌جانبه از قیمت بلیط به مقصد دلخواهتان داشته باشید لازم است ابتدا مشخص کنید به دنبال چه نوع بلیطی هستید. برخی از افراد تنها به دنبال خرید بلیط‌های سیستمی هستند و برخی دیگر بیشتر تمایل دارند تا بلیط‌های اقتصادی چارتری و لحظه آخری سفر کنند؛ بنابراین لازم است قبل زا مقایسه قیمت دسته‌بندی خاصی را در نظر داشته باشید و فقط به سراغ مقایسه گزینه‌هایی بروید که در دسته مورد نظرتان قرار دارند. فیلترهای جست‌وجو ابزارهای کاربردی هستند که به متقاضیان این امکان را می‌دهند تا در زمان جست‌وجو گزینه‌ها جهت مقایسه آنها را در دسته‌بندی خاصی قرار دهند. سفرمارکت نیز از فیلترهای جست‌وجوی مختلفی بهره می‌گیرد تا از این طریق هر نوع بلیطی را اعمم از بلیط مسیرهای داخلی یا بلیط هواپیما خارجی را بر اساس نوع ایرلاین، کلاس پروازی، به ترتیب ارزان‌ترین تا گران‌ترین بلیط، گروه نرخی، نوع بلیط شامل سیستمی و چارتری به طور منظم و دسته‌بندی شده به متقاضیان نمایش دهد. از این طریق به راحتی می‌توان از گزینه‌های نامرتبط صرف نظر کرد و تنها به سراغ مقایسه قیمت بلیط‌هایی رفت که خریدار به دنبال آنها است.

ساده‌ترین روش مقایسه قیمت بلیط هواپیما

مقایسه تغییرات قیمتی بلیط‌ در تاریخ‌های مختلف

همان‌طور که می‌دانید قیمت بلیط هواپیما در هر بازه زمانی می‌تواند دچار تغییر شود. این موضوع بیشتر با میزان تقاضا برای خرید بلیط مرتبط است. ازاین‌رو بسیاری از مسافران به دنبال آن هستند تا قیمت بلیط هواپیما به یک مقصد مشخص را در بازه‌های زمانی مختلف سال مورد مقایسه قرار دهند. در واقع به جای آنکه بلیط‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند بیشتر به دنبال آن هستند تا به مقایسه قیمت بلیط‌ها در تاریخ‌های مختلف بپردازند تا از این طریق بتوانند ارزان‌ترین تاریخ برای پرواز را پیدا کنند. به کمک تقویم قیمتی سفرمارکت به ساده‌ترین روش ممکن می‌توان این مقایسه را انجام داد. در حقیقت تقویم قیمتی همان‌طور که از عنوانش مشخص است یک چارتر زمانی است که قیمت بلیط را در بازه‌های طولانی‌تر از یک روز و معمولاً یک‌ماهه به‌صورت مقایسه‌ای نشان می‌دهد. از این طریق دیگر نیازی نیست تا برای مقایسه قیمت‌ها رد زمان‌های مختلف بارها و بارها مسیر مورد نظر را در هر یک از تاریخ‌ها جستجو کرد، بلکه تنها با یک نگاه اجمالی به تقویم قیمتی لیست کامل قیمت‌های یک‌ماهه بلیط‌ها را خواهید دید.

ساده‌ترین روش مقایسه قیمت بلیط هواپیما

کلام آخر

مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما یکی از رایج‌ترین کارهایی است که افراد در هنگام خرید بلیط انجام می‌دهند. هدف از این مقایسه پیدا کردن بهترین قیمت و خرید بلیط ارزان‌تر است. اما مقایسه قیمت بلیط هواپیما به مقاصد مختلف آن‌طور که به نظر می‌رسد کار آسان و بی‌دردسری نیست. عده زیادی از مسافران ساعت‌ها وقت می‌گذارند تا وب‌سایت‌های مختلفی که بلیط عرضه می‌کنند را پیدا کنند و بعد به مقایسه گزینه‌ها مشغول شوند. ما هم در این مطلب ساده‌ترین روش برای مقایسه قیمت بلیط هواپیما را فارغ از تفاوت در مسیرهای پروازی مورد بررسی قرار داده‌ایم و امیدواریم با این روش دیگر برای مقایسه قیمت بلیط‌ها احساس سردرگمی نداشته باشید و بدون معطلی آن را انجام دهید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فائزه هاشمی رفسنجانی و همسرش حمید لاهوتی و فرزندان +عکس