لئوناردو دیکاپریو در نقش خواننده محبوب این روزهای فضای مجازی!


 لئوناردو دیکاپریو  در نقش خواننده محبوب این روزهای فضای مجازی!

مارتین اسکورسیزی پروژه فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا با بازی لئوناردو دی کاپریو را از نو آغاز کرد!

وقت صبح-کارگردان مشهور هالیوود در حال ساختن فیلمی درباره زندگی فرانک سیناترا با بازی جنیفر لارنس و لئوناردو دیکاپریو است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مارتین اسکورسیزی، کارگردان موفق هالیوود، پروژه فیلم زندگی‌نامه‌ فرانک سیناترا را بار دیگر آغاز کرد. لئوناردو دی کاپریو، بازیگر ثابت فیلم‌های او نیز نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد.

دی کاپریو قرار است نقش سیناترا را ایفا کند و جنیفر لارنس نقش آوا گاردنر را که بین سال‌های 1951 تا 1957 هسمر این خواننده بود.

اسکورسیزی قبلاً تلاش کرده بود تا از زندگی سیناترا فیلمبرداری کند، محصولی که در سال 2009 با حمایت استودیوی هالیوود یونیورسال اعلام شد و شایعه شده بود دی کاپریو گزینه اصلی اسکورسیزی است.

با این حال، گزارش‌ها در آن زمان همچنین حاکی از آن بود که تینا سیناترا، دختر این خواننده فقید، از رویکرد اسکورسیزی، به‌ویژه طرح او برای فیلمی که شامل ارتباط آقای خواننده با جنایات سازمان‌یافته باشد، راضی نیست.

مارتین می‌خواست فیلمی بر اساس واقعیت بسیازد که در آن فرانک خشن و پرخاشگر را به نمایش بگذارد اما تینا می‌خواست جنبه‌های مهربان‌تر پدرش نشان داده شود و تمرکز فیلم بر روی موسیقی او باشد.»

اسکورسیزی در سال 2017 این ایده را رها کرده و گفت که دارندگان حقوق قانونی سیناترا با آن موافق نیستند.

منبع: www.theguardian.com


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ باورتان می شود خواهر مازیار لرستانی این شکلی باشد!