منصوری:رسوب کالا در ایران از میانگین جهانی پایین‌تر آمده است


منصوری:رسوب کالا در ایران از میانگین جهانی پایین‌تر آمده است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: میزان رسوب کالا در بنادر و گمرکات با اقدامات صورت گرفته به حداقل ممکن رسیده و از متوسط جهان هم پایین‌تر است که این دستاورد مهم دولت در ۲.۵ سال گذشته است.

منصوری:رسوب کالا در ایران از میانگین جهانی پایین‌تر آمده است

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن منصوری در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به حضور و بازدید رئیس جمهور و تعدادی از وزرا در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، این اقدام را اولین برنامه از سلسله برنامه‌های بازدید از مناطق مختلف پایتخت به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم تهران هم راستا با برنامه سفرهای استانی دانست و از تداوم آن در دیگر مناطق تهران با توجه به تراکم جمعیتی موجود در پایتخت خبر داد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به ورود دولت به موضوع کالاهای رسوبی در بنادر و گمرکات با دستور رئیس جمهور گفت‌: با اقدامات صورت گرفته میزان رسوب کالا در بنادر و گمرکات به حداقل ممکن رسیده و از میزان متوسط دنیا هم پایین‌تر است که این دستاورد مهم دولت در دو سال و نیم گذشته است.

منصوری تصریح کرد: مشکل معدود کالاهایی که از این فرایند باقی‌مانده بود نیز با پیگیری جدی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر جهاد کشاورزی در چند روز اخیر حل و فصل و مقرر شد این کالاها یا مرجوع شده یا برای مصرف دامی به کشور وارد شود./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان