سرقت پراید مهمان از خانه میزبان!


سرقت پراید مهمان از خانه میزبان!

به گزارش رکنا، ساعت 8 صبح پنجم اردیبهشت، زنگ تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و مردی هراسان و نگران از سرقت پرایدش خبرداد. او به نیروهای گشت انتظامی که برای بررسی ماجرای سرقت به محل حادثه اعزام...

به گزارش رکنا، ساعت 8 صبح پنجم اردیبهشت، زنگ تلفن پلیس 110 به صدا درآمد و مردی هراسان و نگران از سرقت پرایدش خبرداد.

او به نیروهای گشت انتظامی که برای بررسی ماجرای سرقت به محل حادثه اعزام شده بودند،گفت: به خاطر بیماری و نداشتن امکانات پزشکی کافی در تربت حیدریه به مشهد آمدم تا برای درمان نزد پزشک متخصص بروم اما منزل میزبانم پارکینگ نداشت و من به ناچار خودروی پرایدم را درون کوچه پارک کردم اما صبح وقتی از خانه بیرون آمدم از خودروام خبری نبود!

در پی اظهارات مال‌باخته، بلافاصله گروه دیگری از نیروهای گشت انتظامی نیز با دستور سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع) عازم منطقه ایثارگران شدند و طرح مهار را در خیابان های اطراف به اجرا گذاشتند.

هنوز نیم ساعت بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان پراید سفید سرقتی وارد کمین نیروهای انتظامی شد و افسران کارآزموده پلیس در اقدامی غافلگیرانه، راننده 38 ساله آن را به دام انداختند. «احمد-د»(متهم) که به مواد مخدر اعتیاد داشت ضمن اعتراف به سرقت خودرو گفت: ضبط و پخش کشف شده را نیز شب گذشته از محدوده بولوار ایثارگران سرقت کردم ...بررسی های بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر این سارق جوان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان


سرقت پراید مهمان از خانه میزبان!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟