شمسایی: باید بهترین باشیم تا کارهای بزرگ انجام دهیم


شمسایی: باید بهترین باشیم تا کارهای بزرگ انجام دهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ باید بهترین باشیم تا بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و نیاز است با پشتیبانی خوب و بازی‌های تدارکاتی، خودمان را برای جام‌ جهانی آماده کنیم.

شمسایی: باید بهترین باشیم تا کارهای بزرگ انجام دهیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ وحید شمسایی پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا، در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با اشاره به شرایط تیم ملی یادآور شد: خدا را شاکریم که با قهرمانی به کشور بازگشتیم. ۲ سال قبل در دیدار با ژاپن نتیجه را واگذار کرده بودیم و با نایب قهرمانی به کار خود پایان دادیم. در این مدت تلاش کردیم تا این نتیجه را جبران کنیم و امروز خوشحالم که با کسب جام به کشور بازگشته و دل مردم را شاد کردیم. ما یک تیم بودیم و هر فردی وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد و در نهایت با سربلندی به خانه بازگشتیم.

وی درباره تمدید قراردادش و شرایط ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: امسال پدیده‌های نوظهوری مانند فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به جام‌جهانی صعود کردند. حتی اوکراین بعد از حداقل ۲۰ سال به این مسابقات رسید. به هر حال کسی دیگر نمی‌تواند بگوید برنده است یا بازنده و برای موفقیت چاره‌ای نداریم جز تلاش و تلاش که این هم نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: پیش از جام ملت‌های آسیا هم می‌توانستم قراردادم را تمدید کنم اما گفتم می‌روم اگر با قهرمانی برگشتم تمدید می‌کنم و اگر نشد نمی‌مانم. الان هم باید با رییس فدراسیون و رییس کمیته فوتسال جلسه‌ای را برگزار و در خصوص شرایط صحبت کنیم. اعتبار همه ما وسط است و باید بهترین‌ها مهیا باشد تا کارهای بزرگ انجام شود. ما نیاز به پشتیبانی داریم و باید فضای بازی‌های دوستانه و شرایط خوب برای تیم ملی مهیا باشد.

شمسایی گفت: افغانستان به جام‌جهانی رسید و این اتفاق بزرگی بود. خوشحالم که این کار با یک مربی ایران میسر شد. هفت بازیکن این تیم در لیگ ایران بازی می‌کنند و این‌ها نشان می‌دهد که فوتسال دیگر مثل گذشته نیست. قبلا اسمی از مراکش نبود اما الان به آرژانتین ۷ گل می‌زند،. فرانسه برزیل را شکست می‌دهد و همه این‌ها نشان از رشد و توسعه فوتسال دارد./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!