گفتگوهای تنهایی - بخش 1


گفتگوهای تنهایی - بخش 1

سخن ناشر: غرض از انتشار این مجموعه - به یاری خدا - تدوین و چاپ کلیه نوشته ها و گفته های منتشر شده و منتشر ناشده معلم شهید دکتر علی شریعتی، به روشی دقیق، با در نظر گرفتن کلیه تصحیحات و تجدید نظرهای وی و با پرهیز از هرگونه دخل و تصرف، در آثار اوست....

سخن ناشر:
غرض از انتشار این مجموعه - به یاری خدا - تدوین و چاپ کلیه نوشته ها و گفته های منتشر شده و منتشر ناشده معلم شهید دکتر علی شریعتی، به روشی دقیق، با در نظر گرفتن کلیه تصحیحات و تجدید نظرهای وی و با پرهیز از هرگونه دخل و تصرف، در آثار اوست. از این رو کلیه نوشته ها و گفته هائی که بدون نظارت آن شهید به چاپ رسیده اند، بمنظور رعایت امانت و جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم، سوء تعبیر و سوء استفاده بار دیگر، با نوشته های اصلی و یا نوارها، دقیقا مطابقت می شوند.
کوشش می شود که تمامی مطالب مربوط به یک موضوع که فعلا در جزوه های کوچک و متوسط پراکنده اند، در یک یا چند مجلد با عنوان واحد طبع و نشر گردند. اینکار در واقع اجرای خواست معلم شهید ماست (ر.ک. به وصیت وی در مجموعه آثار، ش ۱).
در پیوستهای هر یک از مجلدات علاوه بر فهرست اعلام و ... فهرستی نسبتا کامل از مفاهیم و اصطلاحات و تعبیرات بدست داده می شود. مهارت و خلاقیت معلم شهید ما در بکار گرفتن مفاهیم و تعبیرات موجود در فرهنگ و ایدئولوژی اسلامی و نیز سایر فرهنگها و مکاتب، یکی از باقیات صالحات اوست و توجه به این قسمت، برای توفیق در شناخت هرچه بیشتر افکار و عقاید مکتبی و انقلابی وی و استفاده از این میراث و آموزش و بارور کردن آن و نیز تحقیق جهت دار، ضرورت دارد.
همچنین در صورت لزوم، بمنظور روشن شدن برخی از نکات و یا ذکر مآخذی که در متن بدانها اشاره رفته است، یادداشت ها و توضیحاتی کوتاه در بخش پیوست ها افزوده می شوند. یادآوری این نکته به جاست که بخش پیوستها، توسط ناشر این مجموعه تهیه می شود و بنابراین "دفتر" مسوول کلیه نابسامانی ها و نارسائی های آنست. در هر حال امیدواریم که انسانهای حق طلب و آزاداندیش و متعهد در کتب این مجموعه اصیل ترین و مطمئن ترین وجوه آثار وی را بیابند.



کلیدهای طلایی مدیریت: رازهای جک ولج