این دزد در پرکاری رکورد زد! / در یک ماه 50 سرقت خشن در مشهد + عکس


این دزد در پرکاری رکورد زد! / در یک ماه 50 سرقت خشن در مشهد + عکس

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح ماجرای دستگیری این دزد سابقه دار گفت:به دنبال شکایت دو مال باخته که مدعی بودند گوشی تلفن آیفون و سامسونگ آن ها از داخل کباب فروشی در...

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح ماجرای دستگیری این دزد سابقه دار گفت:به دنبال شکایت دو مال باخته که مدعی بودند گوشی تلفن آیفون و سامسونگ آن ها از داخل کباب فروشی در بولوار شهید قرنی سرقت شده است ،ماموران کلانتری شفا عازم محل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

سرتیپ دوم احمد نگهبان افزود:با بررسی دوربین های مداربسته تصویری از سارق به دست آمد که به صورت کش و روزنی گوشی ها را از درون کباب فروشی سرقت کرده بود. با این سرنخ مهم بلافاصله تصویر سارق در اختیار نیروهای گشت محسوس و نامحسوس قرارگرفت و عملیات ردزنی برای شناسایی دزد جوان آغاز شد .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:درحالی که بررسی های تخصصی پلیس وارد مرحله جدیدی شده بود ناگهان چند روز قبل ،نیروهای گشت کلانتری شفا،وی را در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی مشاهده کردند و نامحسوس به تعقیب او پرداختند تا همدستان احتمالی وی را نیز شناسایی کنند اما او در یک لحظه متوجه عوامل انتظامی شد و به قصد فرار از محل به درگیری با افسران گشت پرداخت اما نیروهای ورزیده انتظامی با چند فن دفاع شخصی ،وی را زمین گیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار نگهبان با اشاره به اعترافات این سارق حرفه ای گفت:بررسی های پلیس نشان داد که وی سرقت های بیشتری در مشهد مرتکب شده است، بنابراین بازجویی های فنی در دایره تجسس با راهنمایی و نظارت مستقیم سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)ادامه یافت تا این که متهم به ارتکاب حدود50فقره گوشی قاپی و کش و روزنی در مناطق حرعاملی،عبدالمطلب،ابوطالب ،هنرور،قرنی و... اعتراف کرد.

این فرمانده ارشد که با حفظ سمت، فرماندهی انتظامی مشهد را نیز به عهده دارد، تاکید کرد:سارق جوان که مدعی است به جرم گوشی قاپی در زندان بوده و حدود یک ماه قبل آزاد شده است ضمن اعتراف به سرقت دو گوشی از کباب فروشی گفت:گوشی های سرقتی را بین 3تا 5 میلیون تومان در اطراف آرامگاه خواجه ربیع به مالخران می فروختم وپول آن را به صورت نقدی دریافت می کردم. 1

این در حالی است که دو گوشی سرقتی مذکور طبق ادعای مال باختگان ،حداقل 18و38 میلیون تومان ارزش داشت.سرتیپ دوم احمد نگهبان خاطرنشان کرد:کنکاش های تخصصی افسران دایره تجسس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر این سارق حرفه ای با معرفی وی به مراجع قضایی ادامه می یابد.


این دزد در پرکاری رکورد زد! / در یک ماه 50 سرقت خشن در مشهد + عکس

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟