تقلای مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی


تقلای مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی

با افزایش گمانه زنی ها در خصوص صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیست از سوی دیوان کیفری بین المللی به نظر می رسد سران رژیم صهیونیستی برای ممانعت از صدور این حکم به تقلا افتاده اند.

تقلای مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه الجزیره به نقل از روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم گزارش داد که مسئولان صهیونیست با اعضای کنگره آمریکا تماس هایی برقرار کرده اند.

بر اساس این گزارش، تماس های مذکور در راستای اعمال فشار بر دیوان کیفری بین المللی و ممانعت از صدور حکم بازداشت سران رژیم صهیونیستی برقرار شده است.

اسراییل هیوم اضافه کرد: برخی طرف ها در آمریکا از تل آویو در غائله صدور حکم بازداشت احتمالی دیوان کیفری بین المللی حمایت می کنند.

در همین ارتباط شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد نتانیاهو از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواسته دیوان کیفری بین‌المللی را جهت جلوگیری از صدور حکم بازداشت او و دیگر مقامات تل آویو تحت فشار قرار دهند.

به تازگی پایگاه مرکز مطالعاتی العربی الجدید در مقاله‌ای به بررسی اقدامات فوری محافل قضایی و دیپلماتیک رژیم صهیونیستی که نشان از وحشت این رژیم از احتمال صدور حکم بازداشت قضایی ضد سرکردگان تل‌آویو حکایت دارد، پرداخت و نوشت که رژیم صهیونیستی هجمه قضایی و دیپلماتیک گسترده‌ای را برای ممانعت از صدور حکم دادگاه لاهه ضد مسئولان ارشد سیاسی و نظامی خود به کار گرفته است، اما محافل صهیونیستی امکان موفقیت این تلاش‌ها را بسیار اندک می‌دانند./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین