ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید


ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خواستار نظارت بیشتر در برگزاری سالم و پاک هفته‌های پایانی لیگ برتر شد.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید

به گزارش راهبرد معاصر؛ عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که در هفته‌های گذشته بسیار شاداب و بانشاط بازی می‌کرد و پرسپولیس را هم از جام حذفی حذف کرد. می دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. بازی پراسترس و پرتنشی برای ما بود و بر بازی مسلط بودیم و شایسته بازی کردیم. تمام نقاط قوت حریف را پوشش دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و نیمه دوم هم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم که تمرکز ما به هم خورد و گل تساوی را خوردیم. دنبال سه امتیاز بودیم ولی به آن نرسیدیم.

وی گفت: حرص می خوریم که می گوییم ورزش سالم و سلامت و پاک است. اگر کمیته اخلاق و کمیته انضباطی و فدارسیون و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و نمی توانند ببینند که چه بازی‌هایی دارد رقم می‌خورد و اگر عرضه ندارد، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیایند وسط و بازی‌ها رصد کنند و نگذارند حقی ضایع شود. ما جلوی دوربین یک جور حرف می‌زنیم و بازی‌های ما یک جور دیگر در می آید. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم فدراسیون بازی‌ها را رصد کند. خودمان را می‌زنیم به آن راه که هر اتفاقی می افتد، آن سر قضیه است که هم شما می دانید و هم من و هم تمام فوتبالیست ها، جلوی دوربین حرف دیگر می زنیم و پشت قضیه کارهای دیگر می کنیم. جمع کنید لطفا و نگذارید حق کسی چه در قهرمانی و چه در سقوط ضایع شود.

ویسی در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص تیم فوتبال فولاد هم گفت: نجاست فوتبال را رها کردیم و برای تیمی که نماد فوتبال ایران است حاشیه درست می کنیم و ظلم است. بچه علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شد نابودش کردند، می گویند فرزند فلان سردار در تیم فولاد است، من آدم سیاسی نیستم. این بازیکن از ۵ سالگی در تیم‌های پایه فولاد بوده و از کجا می‌دانست آن موقع پدرش سردار می شود؟ تیم را به حاشیه نبرید. چرا این حرف‌ها را می زنید؟ اگر می رفت دکتر و رییس دانشگاه می شد هم می‌گفتند پدرش سردار است، این ظلم است./ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دلیل لغو ناگهانی سفر زلنسکی به اسپانیا و پرتغال فاش شد