کد تخفیف و کش بک؛ 2 راه ساده برای کسب سود


خرید آنلاین فضایی مناسب را برای کاهش هزینه‌های خریداران و افزایش سود فروشندگان ایجاد کرده است. این اقدامات با روش‌های بسیار متعددی در حال اجرا است و به همین واسطه روز‌به‌روز به طرفداران آن اضافه می‌شود. کد تخفیف و کش بک را می‌توان دو طرح بسیار جذاب و معروف در این حوزه به‌شمار آورد. در ادامه این مطلب به معرفی این دو مورد، موارد استفاده از آن‌ها و روش‌هایی برای کسب درآمد در دنیای مجازی خواهیم پرداخت.

خرید آنلاین فضایی مناسب را برای کاهش هزینه‌های خریداران و افزایش سود فروشندگان ایجاد کرده است. این اقدامات با روش‌های بسیار متعددی در حال اجرا است و به همین واسطه روز‌به‌روز به طرفداران آن اضافه می‌شود. کد تخفیف و کش بک را می‌توان دو طرح بسیار جذاب و معروف در این حوزه به‌شمار آورد. در ادامه این مطلب به معرفی این دو مورد، موارد استفاده از آن‌ها و روش‌هایی برای کسب درآمد در دنیای مجازی خواهیم پرداخت.

کد تخفیف چیست؟

در فروش آنلاین برای پرداخت هزینه‌ها کدهایی در نظر گرفته می‌شود که با اعمال آن‌ها در وب‌سایت، هزینه نهایی فاکتور کسر و یا پیشنهاد ویژه‌ای به کاربر ارائه خواهد شد. این کدها به‌طور معمول شامل اعداد و عبارات انگلیسی هستند که هر عبارت کارکرد متفاوتی دارد.

کدهای تخفیف می‌توانند درصدی از مبلغ خرید را با محدودیت‌های مشخصی کاهش دهند و یا شرایطی مانند ارسال رایگان، دریافت اشانتیون و... را ایجاد کنند. به‌طور معمول هدف از ارائه کد تخفیف فروش بیشتر اجناس به‌واسطه ایجاد موقعیتی مناسب برای خریداران است. عرضه هوشمندانه کدهای تخفیف نیز می‌تواند آمار کلی فروش را افزایش داده و مشتریان دائم را برای فروشگاه‌ها ایجاد کند.

کاربرد کد تخفیف

در ایران کدهای تخفیف کاربرد زیادی دارند و فروشگاه‌های بزرگ و معتبر از آن‌ها به‌عنوان روشی برای بازاریابی استفاده می‌کنند. در ادامه مهم‌ترین مواردی که می‌توان از کد تخفیف استفاده کرد را مشاهده می‌کنید:

  • استفاده از انواع کد تخفیف سوپر مارکت برای خرید مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی
  • اعمال کد تخفیف برای حمل‌ونقل درون شهری با تاکسی و برون شهری با اتوبوس، قطار و...
  • استفاده از انواع کد تخفیف در سفر برای رزرو هتل یا خرید بلیط مکان‌های گردشگری
  • استفاده از کدهای تخفیف مخصوص خدمات کاربردی مانند خرید بیمه، پرداخت قبض و...
  • خرید لوازم خانگی، محصولات دیجیتال، لباس و پوشاک، لوازم آرایشی و... با کد تخفیف

روش‌ دریافت کد تخفیف

شما برای دریافت و یا ارائه انواع کد تخفیف مانند کد تخفیف بانی مد جدید راه‌های مختلفی دارید اما بهترین گزینه موجود استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن موپُن است. این مجموعه به‌طور متمرکز بر ارائه کد تخفیف تمرکز دارد و مرجع بسیار مناسبی در این حوزه به‌شمار می‌رود.

کد تخفیف و کش بک؛ 2 راه ساده برای کسب سود

کش بک چیست؟

کش بک (Cash back) که در فارسی می‌تواند به عبارت بازگشت نقدی پول معنی شود یک سیستم بازاریابی در راستای فروش بیشتر و تبدیل مشتریان به مشتری دائم محسوب می‌شود. در این سیستم پس از ثبت هر خرید توسط کاربر، درصدی از مبلغ فاکتور به حساب او (به شکل اعتبار) برگشت داده می‌شود. مشتریان می‌توانند از این اعتبار در خریدهای بعدی خود جهت کاهش هزینه‌ها استفاده کنند و این امر آن‌ها را به ثبت خرید مجدد ترغیب می‌کند.

انواع کش بک کدام است؟

کش بک می‌تواند با روش‌های مختلفی در اختیار افراد قرار گیرد که در ادامه هر یک را با توضیحی مختصر بررسی خواهیم کرد:

  • کش بک با نرخ ثابت: برگشت هزینه‌ای ثابت مانند 50 هزار تومان به ازای هر خرید
  • بازگشت مبلغ با نرخ سطحی و پلکانی: تغییر مبلغ در هر دوره با توجه به تعداد خریدها و مبالغ آن‌ها
  • کش بک بر اساس محصول: بازگشت درصدی مشخص با توجه به محصول انتخاب (مورد استفاده در فروشگاه‌های بزرگ)
  • کش بک نقدی: بازگشت واقعی پول به جای اعتبار پس از ثبت خرید
  • بازگشت اعتبار: افزایش مبلغی در کیف پول دیجیتال یا حساب شخصی کاربر
  • کش بک آفلاین: دریافت رسید کش بک و مراجعه به فروشگاه یا بانک جهت دریافت آن
  • کش بک چرخشی: بازگشت مبلغی به حساب شما در تاریخ و زمان‌های خاص

اپ‌های مخصوص دریافت کش بک

کاربران برای دریافت مبلغ بازگشتی و استفاده از آن در خریدهای بعدی می‌توانند از اپلیکیشن‌های متعددی استفاده کنند. در حال حاضر پلتفرم‌های ایرانی متعددی این خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهند که در ادامه چند مورد از معروف‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

کد تخفیف و کش بک؛ 2 راه ساده برای کسب سود

زرین پلاس

اپلیکیشن زرین پلاس از محصولات شرکت اطلس پرتو آسیا از سال 1397 بخش کش بک خود را راه‌اندازی کرد. به کمک این اپلیکیشن می‌توان با شماره موبایل ثبت نام کرده و از فروشندگانی که سیستم کش بک دارند خریداری کرد. مبلغی که با توجه به محدودیت‌های فروشگاه به آن‌ها بازگردانده می‌شود به زرین پال برگشت داده شده و سپس می‌توان آن را به کارت بانکی منتقل کرد. در این اپلیکیشن حداقل مبلغ 10 هزار تومان را می‌توان برداشت کرد.

آپ

مجموعه آپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها برای خدمات پرداختی محسوب می‌شود که امکانات زیادی را از جمله سرویس کش بک به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با ثب شماره کارت خود در آپ در خریدهای متعددی از سرویس بازگشت وجه استفاده کرده و مبلغ آن را به کیف پول خود در آپ واریز کنید. از این مبلغ بازگشتی می‌توان در خریدهای آنلاین دیگر استفاده کرد.

بلوبانک

بلوبانک که شعبه آنلاین بانک سامان محسوب می‌شود خدمات جدید و متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کند. به کمک این اپلیکیشن می‌توان مبلغ کش بک را به حساب خود بازگرداند. یکی از مزایای جالب این مجموعه امکان خرید با کارت بانکی بلوبانک و بهره‌مندی از سرویس کش بک است. دقت کنید که سرویس پاداش بلوبانک با نام سرویس با من فعالیت می‌کند و کاربران بلوبانک به‌طور خودکار در این بخش عضو می‌شوند.

کسب درآمد از طریق صرافی‌های آنلاین

با کمک فضای مجازی و دنیای تکنولوژی جدید روش‌های متعدد و جدیدی برای کسب درآمد به وجود آمده است. در بخش قبلی دو روش استفاده از کد تخفیف و کش بک را برای کاهش هزینه‌ها معرفی کردیم. در ادامه به راهکارهایی برای کسب درآمد از صرافی‌های آنلاین می‌پردازیم.

ثبت نام و احراز هویت

صرافی‌های آنلاین مختلف در راستای جذب کاربر بیشتر، جوایزی را برای افرادی که در این سامانه‌ها ثبت نام می‌کنند و احراز هویت می‌شوند در نظر گرفته است. به این ترتیب شما می‌توانید به کمک این صرافی هایی که ارز رایگان میدهند کسب درآمد داشته باشید.

کسب درآمد با کمک کد معرف

شما برای هر پلتفرمی می‌توانید نقش بازاریاب داشته باشید و سودی دریافت کنید. با ثبت‌نام در پلتفرم‌هایی مانند ایکس کوین، او ام پی فینکس و... و ورود به حساب کاربری خود کد معرفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. هر کاربری که با ثبت این کد به مجموعه مدنظر بپیوندند شما پاداشی را به شکل نقدی، اعتباری یا پیشنهادات ویژه دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید با کدهای معرف موپُن که در زیردسته ارز دیجیتال این وبسایت معرفی شده‌اند در صرافی‌های مختلف ثبت نام کنید و هدیه‌های جذابی دریافت نمایید.

کارمزد معاملات

اگر فردی از سمت شما به صرافی‌های آنلاین معرفی شود، به ازای هر معامله کارمزدی به شما تعلق می‌گیرد و این سرویس می‌تواند راه خوبی برای کسب درآمد باشد.

انجام ماموریت و کسب امتیاز

بسیاری از پلتفرم‌ها مانند بیت 24 ماموریت‌ها و اقداماتی را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند که در صورت اجرای آن‌ها امتیاز و سپس جوایزی مانند اعتبار نقدی، ارزهای دیجیتال و... به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این ماموریت‌ها در هر بازه زمانی می‌تواند متفاوت باشد.

کد تخفیف و کش بک؛ 2 راه ساده برای کسب سود

جمع‌بندی

در این مقاله در رابطه با راهکارهایی جهت کسب درآمد و کاهش هزینه‌ها صحبت شد. مواردی مانند استفاده از کدهای تخفیفی و سرویس کش بک هم برای خریداران و هم برای فروشندگان سود آورد است. علاوه‌بر این پلتفرم‌های مختلف موقعیتی را برای کسب درآمد کاربران با معرفی دوستان، ثبت نام و... ایجاد کرده‌اند که این موضوع نیز معامله‌ای دو سر سود محسوب می‌شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟