بیت کوین به کف قیمتی خود رسیده است!


بیت کوین به کف قیمتی خود  رسیده است!

به گزرش بورس نیوز به نقل از اینوستینگ؛ آرتور هیز مدیر عامل سابق (BitMEX) در یادداشتی آخرین پیش بینی خود در رابطه با قیمت بیت کویین را به اشتراک گذاشته است. در یک پست وبلاگ، هیز گفته است: باور دارم که بدترین سناریو دیگر پشت سر گذاشته شده...

به گزرش بورس نیوز به نقل از اینوستینگ؛ آرتور هیز مدیر عامل سابق (BitMEX) در یادداشتی آخرین پیش بینی خود در رابطه با قیمت بیت کویین را به اشتراک گذاشته است.

در یک پست وبلاگ، هیز گفته است: باور دارم که بدترین سناریو دیگر پشت سر گذاشته شده است.

او همچنین تشریح کرده است: اگرچه من انتظار ندارم به طور کامل تأثیرات تورمی اعلان‌های پولی آمریکا را در کوتاه‌مدت بر کریپتو محسوس باشد، اما انتظار می‌رود قیمت‌ها به کمینه برسند، حرکت‌های افزایشی نوسانی داشته باشند و آهسته‌آهسته به سمت بالاتر حرکت خواهند کرد.

بیت‌کوین دوباره به بالای ۶۱ هزار دلار رسید
در ابتدای هفته، بیت‌کوین به زیر ۵۷ هزار دلار تنزل یافته بود، اما پیش از جلسه فدرال رزرو، جروم پاول رئیس فدرال رزرو، اعلام کرد که همانطور که بسیاری از سرمایه‌گذاران انتظار داشتند، نرخ بهره‌ها تغییر نخواهند کرد. بعد از این تصمیم، بیت‌کوین
به صورت جانبی معامله شد.


آرتور هیز ادعا کرده است که بیت‌کوین به پایین‌ترین قیمت خود رسیده است، اما او اعلام کرده است که در حال حاضر قصد خرید بیشتری ندارد. به جای آن، او اشاره کرده است که قصد دارد سولانا و رمز ترز‌هایی همچون دوج کویین را خریداری کند.

به گفته هیز، خبر‌های خوب این است که توسعه‌هایی مانند عملیات نجات اخیر توسط خزانه‌داری آمریکا، فدرال رزرو و بانک اول جمهوری به افزایش نقدینگی دلار اشاره دارد. فقط یک ماه پیش (پیش از کاهش بیت‌کوین آخرین)، هیز نسبت به کاهش قیمت‌ها به دلیل کاهش نقدینگی دلار ابراز تردید کرده بود..

ادعای یک میلیون دلاری!
یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های ماکرواقتصادی که هیز به ا اشاره کرده است این است که طبق اعلام فدرال رزرو در ماه ژانویه، این بانک در حال آماده شدن برای استقراض حدود ۴۱ میلیارد دلاری است..


او در مورد تاثیرات احتمالی افزایش تامین مالی توسط دولت آمریکا بر بازار اوراق بهادار می‌گوید: با افزایش تامین مالی، تعداد اوراق قرضه افزایش می‌یابد و درآمد‌های مالیاتی کمتر از انتظار بوده است، این موضوع می‌تواند باعث افزایش نرخ‌های طولانی مدت شود. جواب یلن به این وضعیت احتمالاً کنترل منحنی عائدی است، و در این شرایط بیت‌کوین به صورت واقعی به سمت یک میلیون دلار ارتقا می‌یابد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :



افزایش قیمت بیت کوین تا 66 هزار دلار