هلیا امامی: «زودیاک» برای من مثل تراپی بود


هلیا امامی: «زودیاک» برای من مثل تراپی بود

به گزارش رکنا؛ هلیا امامی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر از جمله بازیگرانی است که در فصل جدید «شب‌های مافیا، زودیاک» حضور دارد. این هنرمند تجربه بازی در سریال‌هایی همچون «از یادها رفته»،...

به گزارش رکنا؛ هلیا امامی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر از جمله بازیگرانی است که در فصل جدید «شب‌های مافیا، زودیاک» حضور دارد. این هنرمند تجربه بازی در سریال‌هایی همچون «از یادها رفته»، «دادستان»، «داستان یک شهر» و... را در کارنامه کاری خود دارد.

خبرنگار تلویزیون ایرنا به بهانه حضور این بازیگر در گیم‌شو «زودیاک» گفت‌وگویی با وی داشت که در ادامه می‌خوانید.

همکاری شما با «شب‌های مافیا: زودیاک» چگونه اتفاق افتاد؟ از این همکاری راضی هستید؟

اضافه شدن من به «زودیاک» شانس بزرگی برایم بود. من از طرف گروه زودیاک به این مجموعه دعوت شدم و در فضایی کاملا دوستانه و امن، بازی می‌کردیم. پیش از همکاری با این گروه هرگز نتوانسته بودم تا این میزان احساس راحتی داشته باشم. برای من روزهای تمرین و ضبط زودیاک مانند تراپی (روان درمانی) بود و زمانی که دوباره با من تماس گرفتند، بدون درنگ تصمیم گرفتم دوباره با این گروه همکاری کنم. گروهی هم که در این سری با آن‌ها بازی کردم، بسیار حرفه‌ای بودند و فکر می‌کنم خیلی باید تلاش کنم تا در این بازی به پای آنها برسم.

هلیا امامی: «زودیاک» برای من مثل تراپی بود

خودتان چقدر مخاطب مجموعه نمایش خانگی هستید؟

سعی می‌کنم تمام سریال‌هایی که منتشر می‌شود را ببینم، زیرا خودم هم بازیگر هستم بنابراین باید کارها را دنبال کنم و بازی‌های متفاوت را ببینم. سریال‌های جدید به حدی قوی و پرمخاطب هستند که اگر کسی هم دنبال‌کننده شبکه نمایش خانگی نباشد، ترغیب به تماشا می‌شود زیرا همه‌جا حرف از سریال‌های نمایش خانگی است.

بازیگری را از چه سنی شروع کردید و چطور وارد این حوزه شدید؟

من بازیگری را از زمانی که کلاس چهارم دبستان بودم شروع کردم و برای یک گروه تئاتر و سرود انتخاب شدم. سال بعد مدرسه من عوض شد و به مدرسه پیشنهاد دادم که همان گروه تئاتر و گروه سرود را در این مدرسه هم داشته باشیم. درنهایت مسئولیت به خود من داده شد و توانستم برای تئاتر و گروه سرود بچه‌ها را انتخاب کنم. خوشبختانه توانستیم به مسابقات منطقه‌ای برویم و با مدرسه‌های دیگر رقابت کردیم. بعد از اینکه برای این کار تشویق شدم و جایزه گرفتم متوجه علاقه خودم به این حوزه شدم و تصمیم گرفتم کارم را در این حوزه ادامه بدهم و این تجربه، مسیر زندگی من را عوض کرد. سال ۱۳۸۸ در کلاس‌های استاد سمندریان شرکت کردم که اتفاق خیلی خوبی برای من بود. تا سال ۹۱ بیشتر تئاتر کار می‌کردم و در همان سال اولین پروژه سینمایی‌ام را تجربه کردم.

هلیا امامی: «زودیاک» برای من مثل تراپی بود

هلیا امامی در فصل جدید «شب‌های مافیا، زودیاک» حضور دارد

نمایش خانگی باعث شهرت من شد

به‌نظرتان چه عاملی باعث دیده شدن هلیا امامی شد؟

من فضای تلویزیون، شبکه نمایش خانگی و تئاتر را تجربه کرده‌ام و هر سه را به یک اندازه دوست دارم. اما تعداد مخاطبان این پلتفرم‌ها و میزان نفوذشان بین مردم، متفاوت است. به طرز عجیبی همیشه فکر می‌کردم چون تلویزیون، رسانه ملی است، دیده شدن در آن قطعی خواهد بود. به واسطه هفت سریالی که در طول سال‌ها بازی کردم و با وجود اینکه همیشه جزو نقش‌های اصلی بودم تا حدودی دیده شدم، اما در اصل، نمایش خانگی باعث شهرت من شد. پلتفرم‌ها برای بازیگران معجزه رقم می‌زنند. آنقدری که من در زودیاک دیده شدم و در موردم صحبت شد، در سریال‌های تلویزیون این اتفاق نیفتاد. انرژی مثبتی که از مردم بعد از حضورم در «زودیاک» دریافت کردم هم غیرقابل وصف است و از این بابت، از تجربه کردن نمایش خانگی بسیار خوشحالم و امیدوارم فرصت بیشتری برای همکاری با پلتفرم‌ها نصیبم شود.

بازیگر محبوب شما کیست؟

بازیگران محبوبم خانم‌ها هدیه تهرانی، مریلا زارعی و مهتاب کرامتی هستند. همچنین در آقایان رضا کیانیان، عزت‌الله انتظامی، خسرو شکیبایی و نوید محمدزاده را دوست دارم. خوشبختانه تعداد هنرمندان خوب ایرانی زیاد است. باوجود اینکه در سال‌های گذشته در سوگ هنرمندان زیادی نشستیم، اما باز هم بازیگران جدیدی روی صحنه می‌آیند که سعی دارند از بازیگران قدیمی یاد بگیرند.


هلیا امامی: «زودیاک» برای من مثل تراپی بود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟