پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از 15 سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان


پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از 15 سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

دیباچه- معصومه شمسینی غیاثوند: پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر با موضوع نقش زنان ایثارگر و جایگاه حماسی آنان در انقلاب، پس از ۱۵ سال در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی گری زنان و پرچمداری...

دیباچه- معصومه شمسینی غیاثوند: پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر با موضوع نقش زنان ایثارگر و جایگاه حماسی آنان در انقلاب، پس از ۱۵ سال در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی گری زنان و پرچمداری آنها در نهضت اسلامی، اصلی‌ترین هدف این جشنواره است.

ناصر باکیده، دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر درباره این جشنواره با اشاره به پنجمین دوره جشنواره که پس از چهار دوره امسال برگزار خواهد شد، به دیباچه می‌گوید که " پنجمین دوره این جشنواره فرهنگی هنری پس از ۱۵ سال با فراخوان آثار برتر درباره زنان ایثارگر انقلاب و جبهه مقاومت و الگوی سوم زن مسلمان در تهران برگزار خواهد شد.

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از 15 سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

باکیده با اشاره به اهداف این جشنواره، تصریح‌کرد: جشنواره فیلم کوثر در پنجمین دوره برگزاری خود می‌تواند باب گفتمانی را برای پاسخگویی به مسائل زنان، نقش زنان در جامعه و طرح رویکردهای متعالی انقلاب اسلامی در خصوص زن و خانواده باشد.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر افزود: تفاوت این جشنواره با سایر جشنواره‌ها در انتخاب آثار بر مبنای پیام فیلم است. همچنین احتمال فراخوان طرح و فیلمنامه فیلم‌های کوتاه ۱۳۵ ثانیه‌ای وجود دارد و شرکت برای عموم در این جشنواره آزاد است.

باکیده با اشاره به بخش‌های ویژه این جشنواره، خاطرنشان کرد: نقش زنان و کودکان در مقاومت که این بخش، ویژه آثار تولیده شده پیرامون موضوعات مرتبط با ایثارگری و نقش زنان و کودکان در کشورهای حوزه مقاومت و مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی و مظالمی که بر آنها رفته است، بخش حجاب، عفاف فراخوان این جشنواره نیز اختصاص به آثار مرتبط با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و افشای ماهیت توطئه‌های دشمنان برای آندلسی کردن ایران دارد.

چهارمین دوره جشنواره فیلم کوثر در سال ۱۳۸۸ برگزار شد و پنجمین دوره این رخداد فرهنگی هنری که نخستین دوره بین المللی آن نیز محسوب می‌شود، پس از ۱۵ سال با فراخوان آثار برتر در خصوص زنان ایثارگر انقلاب و جبهه مقاومت، الگوی سوم زن مسلمان در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم 1917؛ یک مسابقه دو و میدانی بی‌فایده است