افشای راز جسد مرد تبهکار در خانه اش / محموله شیشه در معده اش بود تا وارد زندان کند


افشای راز جسد مرد تبهکار در خانه اش / محموله شیشه در معده اش بود تا وارد زندان کند

به گزارش رکنا، بازپرس حمیدرضا کیاستی از شعبه دوم جنایی تهران در یکی از روزهای زمستان گذشته از مرگ مرد ۴۰ ساله‌ای به نام تورج در جنوب تهران مطلع شد و با حضور در محل کشف جسد دستور شروع تحقیقات...

به گزارش رکنا، بازپرس حمیدرضا کیاستی از شعبه دوم جنایی تهران در یکی از روزهای زمستان گذشته از مرگ مرد ۴۰ ساله‌ای به نام تورج در جنوب تهران مطلع شد و با حضور در محل کشف جسد دستور شروع تحقیقات جنایی را صادر کرد.

با شروع تحقیقات مأموران اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد نگرانی خواهر و برادران مرد فوت‌شده باعث کشف جسدش شده است. خانواده او به مأموران گفتند: تورج تنها زندگی می‌کرد،‌ چند باری به او زنگ زدیم اما تلفنش را جواب نداد. نگرانش شدیم و به خانه‌اش آمدیم اما باز هم در را باز نکرد. در نهایت با هماهنگی کلانتری و دادسرای محل وارد خانه‌اش شدیم و دیدیم جسدش جلوی حمام افتاده است اما جسد حالت عادی نداشت و معلوم بود که دچار حالت تهوع شده و بعد هم مرده است.

خانواده تورج همچنین گفتند: برادر ما در کار خلاف بود و تنها زندگی می‌کرد، اعتیاد هم داشت، ممکن است افرادی برای مصرف به خانه‌اش آمده باشند و یکی از همان خلافکار‌ها او را به قتل رسانده باشد.

با طرح شکایت از سوی خانواده مرد ۴۰ ساله به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی رفت و در حالی که تشخیص اولیه پزشکی قانونی مرگ بر اثر مسمومیت دارویی بود، متخصصان پس از کالبدشکافی اعلام کردند دلیل مرگ تورج مشکل حاد تنفسی بر اثر مسمومیت دارویی است. همچنین نتیجه کالبدشکافی حکایت از آن داشت که ۱۸ بسته ماده مخدر شیشه در معده این مرد وجود داشت که دو بسته در معده او پاره شده و مسمومیت مرگ‌آور را به بار آورده است.

به این ترتیب، معلوم شو تورج به قصد قاچاق مواد مخدر با بلعیدن بسته‌های شیشه در معده‌اش انباری درست کرده بود اما قبل از رسیدن به مقصد احتمالاً دو بسته باز شده و مرگ او را رقم زده است. در چنین شرایطی تحقیقات ادامه یافت و مأموران به دنبال ردی از فردی بودند که صاحب مواد مخدر بود. در این بین یکی از دوستان مرد فوت‌شده مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: واقعیت این است که تورج قصد داشت مواد را به زندان ببرد. من راز مرگ او را می‌دانم. مدتی قبل بدهی به بار آورد و در نهایت پیش یک قاچاقچی آشنا رفت تا از او پول بگیرد اما موادفروش به او پیشنهاد انتقال شیشه به داخل زندان را داد و گفت فقط در این صورت به او پول می‌دهد. پیشنهاد مرد موادفروش این بود که تورج بعد از بلعیدن بسته‌های مخدر، با جرمی که مجازاتش کم است به زندان برود و مواد را در زندان بفروشد. تورج این پیشنهاد را قبول کرد اما قبل از افتادن به زندان بسته‌ها باز شد و او جانش را از دست داد.

با به دست آمدن این نتایج راز مرگ مرد ۴۰ ساله فاش و پرونده از بابت قتل مختومه شد اما تحقیقات برای شناسایی قاچاقچی مواد مخدر ادامه دارد.


افشای راز جسد مرد تبهکار در خانه اش / محموله شیشه در معده اش بود تا وارد زندان کند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟