برج معلق آنالما تاور شاهکار مهندسین نیویورکی در دبی / فیلم


برج معلق آنالما تاور شاهکار مهندسین نیویورکی در دبی / فیلم

به گزارش رکنا، برج معلق آنالما تاور که به شکل هشت در حرکت ثابت خواهد بود هر روز دقیقا به همان موقعیت در آسمان باز می شود. به گفته معمار، این برج با کمترین سرعت خود در بالا و پایین شکل هشت...

به گزارش رکنا، برج معلق آنالما تاور که به شکل هشت در حرکت ثابت خواهد بود هر روز دقیقا به همان موقعیت در آسمان باز می شود. به گفته معمار، این برج با کمترین سرعت خود در بالا و پایین شکل هشت حرکت می کند و این امکان را برای ساکنان برج فراهم می کند تا با سطح سیاره در این نقاط ارتباط برقرار کنند.

مدار پیشنهادی کالیبره شده است تا کندترین قسمت از مسیر برج در دبی بر فراز شهر نیویورک رخ دهد. ساکنان باید از چتر نجات برای رسیدن به زمین استفاده کنند.

ایستگاه انتقال: اتصالی که امکان انتقال افراد و کالاها را بین سطح و برج مداری فراهم می کند و این ساختمان به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که تجارت در انتهای پایینی برج انجام می‌شود همراه با مناطقی برای غذاخوری، خرید و سرگرمی و اتاق خواب ها بهترین منظره را دارند و درست بالای یک باغ هستند.

فروش واحدهای برج Analemma قیمت‌های رکوردی را به دست خواهد آورد که هزینه بالای ساخت آن را توجیه می‌کند.»

داشتن 45 دقیقه نور اضافی در روز در ارتفاع 32000 متری و خلاء نزدیک و دمای -40 درجه سانتیگراد مانع از بیرون رفتن افراد بدون لباس محافظ می شود. یعنی ساکنین باید لباس محافظ داشته باشند.

شرکت معماری Clouds Architecture در بیانیه‌ای گفت: «با قرار دادن یک سیارک بزرگ در مدار زمین، می‌توان کابلی با استحکام بالا را به سمت زمین پایین آورد که می‌توان یک برج فوق‌العاده بلند را از آن آویزان کرد.» از آنجایی که در این نوع جدید پروژه های ساختمانی، برج در هوا معلق است، می توان آن را در هر نقطه از جهان ساخت و به مکان نهایی خود منتقل کرد.

این شرکت گفت بهترین جایی که چنین ساختاری می تواند به واقعیت تبدیل شود، دبی است.

منبع: facts_village1


برج معلق آنالما تاور شاهکار مهندسین نیویورکی در دبی / فیلم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دورهمی بازیگران معروف در جشن تولد ایرج طهماسب