اطلاعات جدید درباره آیفون 17 اسلیم؛ سوگولی اپل


اطلاعات جدید درباره آیفون 17 اسلیم؛ سوگولی اپل

دیروز اولین شایعات درباره دست کشیدن اپل از مدل پلاس و عرضه آیفون 17 اسلیم منتشر شد که نوید یک مدل باریک و سبک را می‌داد. امروز شاهد انتشار جزئیات بیشتری هستیم و حتی اندازه صفحه نمایش iPhone 17 Slim مشخص شده است. آخرین شایعات را در ادامه خبر...

دیروز اولین شایعات درباره دست کشیدن اپل از مدل پلاس و عرضه آیفون 17 اسلیم منتشر شد که نوید یک مدل باریک و سبک را می‌داد. امروز شاهد انتشار جزئیات بیشتری هستیم و حتی اندازه صفحه نمایش iPhone 17 Slim مشخص شده است. آخرین شایعات را در ادامه خبر بخوانید.

با توجه به پسوند اسلیم که به ضخامت کم اشاره دارد، می‌بایست آیفون 17 اسلیم باریک‌ترین مدل این سری باشد، با این حال ابهامات زیادی درباره آن وجود داشت. یکی از این ابهام‌ها، اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل حذف شده پلاس بود.

اندازه صفحه نمایش آیفون اسلیم مشخص شد

طبق شایعات آیفون 17 اسلیم دارای صفحه نمایشی کوچک‌تر از آیفون 15 پلاس و آیفون 16 پلاس خواهد بود. امروز هم Ross Young از Display Supply Chain Consultants، اطلاعات دست اولی درباره مدل اسلیم آیفون 17 افشا کرد.

به ادعای وی، آیفون 17 اسلیم دارای صفحه نمایش دقیقاً 6.55 اینچی است. پیش از این یک تحلیل‌گر برجسته به نام Jeff Pu اندازه پنل آیفون 17 اسلیم را 6.6 اینچ عنوان کرده بود.

اطلاعات جدید درباره آیفون 17 اسلیم؛ سوگولی اپل

در نسل فعلی، آیفون پلاس 6.7 اینچی است که می‌بایست آیفون 16 پلاس نیز اندازه مشابهی داشته باشد. اما از آنجایی که آیفون پرو مکس هم صفحه 6.7 اینچی دارد، به نظر می‌رسد اپل با سری 17 تصمیم گرفته خریداران خواهان صفحه نمایش بزرگ صرفاً بتوانند سراغ مدل گران‌قیمت‌تر پرو مکس بروند و دیگر گزینه خوش قیمت‌تری به عنوان مدل پلاس در دسترس آنها نباشد.

در همین رابطه بخوانید:

- خانه تکانی به سبک اپل؛ از آیفون 17 اسلیم تا حذف فریم تیتانیومی مدل پرو

طبق شایعات آیفون 16 پرو مکس و آیفون 17 پرو مکس هر دو 6.9 اینچی هستند.

حذف مدل پلاس و عرضه مدل کوچک‌تر اسلیم می‌تواند بخشی از برنامه اپل برای کسب سود بیشتر باشد. با وجود شایعات فعلی، نباید فراموش کرد هنوز 18 ماه با عرضه آیفون 17 فاصله باقی است و احتمال تغییر در برنامه‌های اپل وجود دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واردات هوایی: جابجایی سریع کالا از طریق هوا